Muita neljännestä haaveilevia?
Onko täällä ketään muita neljännestä haaveilevia? Meillä alkaa yritys tässä kuussa.
Kommentit (5)
Voi eikä miten ikävästi sulle kävi :-( Niin väärin! Voi ei... Kovasti jaksamista!
Ja joo tottakai kelpaa :-) kissankulmilla tuntui olevan hiljaista mutta eipä näytä neljännestä haaveileviakaan täällä oikein olla...
Mullahan on edelliset raskaudet alkaneet heti ekasta kerrasta mutta nyt kyllä tuntuu että tuskin niin pian, varmaan saa odotella jonkin aikaa. Painokin lisääntynyt tässä viimeisen synnytyksen jälkeen. Mutta yritetään kuitenkin, katsotaan miten käy :-)
jospa se tärppi tulis nyttenkin nopeasti teille. Mikä sulla on ollut ehkäisynä?
ei meilläkään ole ollut vaikeuksia saada raskauksia alulle. Kolme vahinko lasta ja kahta tehtiin muistaakseni 3kk ja 4-6kk. Nyt tämä keskenmennyt tärppäsi ekasta kerrasta.
toivottavasti kävisi tärppi taas nopsaan kun tästä on selvitty.
Keskeytetty :-D Viimeiset 8kk.
Toivottavasti käy tärppi yhtähyvin teillä uudestaan ja menis hyvin loppuun asti :-) Oliko tämä sun ensimmäinen keskenmeno?
Voi että, mua on mietityttänyt tämä lasten haluaminen, kun siis itse haaveilen jo 6 lapsesta vaikka ei vielä sitä neljättäkään alullaan ja meillä lähipiirissä ei ole kuin 1-2 lasta, joillakin 3. Lähinnä mun mummu on vihjaillut että nyt ei sitten enempää tai että ei nyt vähään aikaan enempää. Eilen taas kävivät mun äidin kans meillä ja sanoi jotain että nythän meidän kiintiö on täynnä, lapsilukuun siis.
Mietin vaan että mikä kiintiö?? En ole missään vaiheessa sanonut etteikö meille tulis enempää lapsia, kakkonen kun oli vauva niin sanoin että pitäähän se vielä ainakin 6kpl tehdä näiden kahden lisäksi, no oli tietenkin tarkoitettu vitsiksi. Mutta jos ei olla itse puhuttu että lapset ois nyt tässä, miten toinen voi olla sitä mieltä että meidän kiintiö ois täynnä. Miksi 3 ois se kiintiö...
Mutta ois kyllä kiva järkyttää sitten joskus kertomalla että meidän kiintiö muuttuukin nyt isommaksi kun ois perheenlisäystä tulossa :-D Siitähän saisivat :-)
Hei vain minunkin puolestani!
Täälläkin neljännestä raskaudesta haaveillaan, vaikka olemmekin uusioperhe ja lastenlukumäärä jo nyt neljä.
En tiedä itsekään miten haluni on näin voimakas vielä ainakin siihen yhteen lapseen vaikka täälläkin kaikki tutut ja sukulaiset kauhistelevat jo nykyistä lapsilukua.
Nuorempana halusin max kaksi lasta, tytön ja pojan eikä yhtään enempään. Nyt kolme tyttöä ja yksi poika. Ja vielä toiveissa olisi vielä yksi lisää.
Rajoitteita lisääntymisessä on ja nytkin ollut kaksi kemiallistaraskautta syksyn aikana.
Viime ovis oli viime viikolla joten nyt vain odotellaan. Mielialat aika herkillä, menen nollasta sataan samalla minuutilla niin hyvässä kuin pahassa ja olen tunnetusti huono elämään epätietoisuudessa. Nyt ei tosin muu auta! :)
Hei Lunalii!
Kävitkin jossain vaiheessa kissankulmilla odotuspuolella kirjottelemassa.
Kelpaako haaveilu kaveriksi kuudennesta haaveileva kissankulmalainen?
Mullahan nyt pitäisi olla rv 15+ mutta koska neuvolalääkärissä ei sykkeitä löytynyt niin ensi viikolla on aika "synnytykseen". Eli haaveeksi tämä nyt muuttuu. Kunhan tämä on ohi ja lupa on yrittää niin toivon, että saisin vielä uuden mahdollisuuden kuudenteen.
Toivottavasti teillä tärppää pian ja pääset neljättä odottamaan.