Katselen naisia epätoivoisesti
Ja haaveilen suhteesta jollaista minulla ei koskaan ole ollut.
Olen 33 vuotias mies. Edes elokuvissa en ole ikinä ollut naisen kanssa. Tämä on niin säälittävää ja häpeän itseäni.
Kommentit (12)
Mene kansalaisopistoon kielikurssille, isoin osa opiskelijoista on naisia. Tai mikä tahansa muukin kurssi käy, naiset käy myös puutyökursseilla.
Moni nainenkin on tuolla tavalla yksinäinen, varmasti löytyisi joku samalla tavalla ajatteleva, joka ei ole ollut miehen kanssa koskaan.
Sen sijaan että katselet epätoivoisesti - mikä on häiritsevää - voisit yrittää löytää netistä naisen, jonka kanssa voisit mennä treffeille. Tee vaikka Tinder-profiili.
Tarvittaisiinko yksinäisille ikisinkuille oma deittisovellus, jonka kautta voisi sitten katsoa jotain samassa asemassa olevaa kumppania?
Mistähän se johtuu, ettei sinulla ole sinulla kokemusta naisista ja mitähän sille voisi tehdä?
Ihan turhaan häpeät ja säälit itseäsi, sillä tuossa ei ole mitään noloa. Joka muuta väittää, on itse nolo.
Maailmassa on varmasti todella paljon ihmisiä jotka on kokemattomia vielä keski-ikäisinä. Mutta mitä sitten? Elämässä on niin paljon (tai ainakin pitäisi olla) muutakin kuin naiset ja seksi.
Suosittelen että keskityt nyt itsesi ja itsetuntosi kehittämiseen, aloita vaikka joku harrastus ja yritä löytää tekemistä josta oikeasti nautit.
Kyllä se nainen sieltä tulee sitten kun on tullakseen. Yleensä se käy silloin kun sitä vähiten odottaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Mene kansalaisopistoon kielikurssille, isoin osa opiskelijoista on naisia. Tai mikä tahansa muukin kurssi käy, naiset käy myös puutyökursseilla.
Usutat kilttimiestä ahdistelemaan viattomia naisia kurssille, johon ovat menneet opiskelemaan kieliä, eivät epätoivoisten miesten iskettäväksi! ?
Tinder on hyvä jos haluat ensin kuolla sisäisesti ja sitten vasta tehdä itsarin
Kansalaisopistojen kurssit ovat täynnä naisia. Sinne siis vaan! Kyllä sieltä joku löytyy, jos alat rohkeasti vääntää asiaa vaikka kynästä.
Älä murehdi. Minä löysin vaimon vasta täytettyäni 40. Nyt meillä on kaksi lasta. Toivo ei ole menetetty. Sinun iässäsi olin epätoivoinen, mutta sitten aloin urheilemaan ja laihdutin kolmen vuoden aikana 30 kiloa. Voin paremmin ja uskalsin lähestyä naisia itsevarmemmin.
Juttelitteko koskaan koulussa myös niille kilteimmille pojille? 🥺
Tee niin että koetat seuraavan vuoden ajan nauttia elämästä mahdollisimman paljon miettimättä lainkaan naisia. Mitkä asiat ja harrastukset ovat sellaisia joista voisit nauttia muiden ihmisten seurassa?
Minä olen 32-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut eli kyllä meitä on muitakin samanlaisia, et ole yksin. :) Onhan se joskus vähän yksinäistä ja olisi ihanaa saada kumppani rinnalle, mutta on elämässä niin paljon muitakin kivoja asioita. Onnea sinulle kumppanin etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Juttelitteko koskaan koulussa myös niille kilteimmille pojille? 🥺
Varmaan enemmän kuin mitä pojat juttelivat niille ujoille, hiljaisille ja vähemmän suosituille tytöille.
ok