Miksi mies haluaa sormuksen?
mies haluaa kihloihin ennen naimisiinmenoa, minä puolestaan menisin suoraan naimisiin ilman "välisormuksia". Mies sanoi, että hän haluaa sormuksen, minä voin olla vaikka pitämättä sitä sormusta, jos en tahdo.
Tämä on jotenkin hassua. Kokemukseni mukaan miehet ovat niitä, jotka eivät sormuksista välitä... Onko muista samanlaisia miehiä?
Kommentit (17)
Kyllä meillä vaan mies halusi kihlasormuksen. :o ja piti saada kaikista levein hopeasormuski mikä putiikista löytyi. :o
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:55"]No koska sormus vasemmassa nimettömässä olevilla miehillä on vientiä enemmän mitä sormuksettomilla.
[/quote]
ei ole vientiä sen enempää kuin ennenkään, vaikka ihan hyvännäköinen yksilö onkin.
3
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:55"]No koska sormus vasemmassa nimettömässä olevilla miehillä on vientiä enemmän mitä sormuksettomilla.
[/quote]
ei ole vientiä sen enempää kuin ennenkään, vaikka ihan hyvännäköinen yksilö onkin.
3
[/quote]
Niinhän sä luulet
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:55"]No koska sormus vasemmassa nimettömässä olevilla miehillä on vientiä enemmän mitä sormuksettomilla. [/quote] ei ole vientiä sen enempää kuin ennenkään, vaikka ihan hyvännäköinen yksilö onkin. 3 [/quote] Niinhän sä luulet
[/quote]
Kyllä vaan varatuilla on enemmän kysyntää ja vientiä. Varattu on helppo ottaa ja siitä pääsee myös helposti eroon.
Minulla on kyllä yh:na ilman sormusta enemmän vientiä kuin sormuksen kanssa. Olen tosin nainen, mutta vaikea uskoa, että sormus lisäisi miehenkään vientiä. Kyllä se on marginaalinen naisjoukko, joka noin ajattelee, ja vielä niin tekee.
Ehkä tämä on kulttuurikysymys, eli nuoret haluavat päästä ihmisistä eroon, mutta minun mieheni on jo keski-ikäinen kuten minäkin...
ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:55"]No koska sormus vasemmassa nimettömässä olevilla miehillä on vientiä enemmän mitä sormuksettomilla. [/quote] ei ole vientiä sen enempää kuin ennenkään, vaikka ihan hyvännäköinen yksilö onkin. 3 [/quote] Niinhän sä luulet
[/quote]
Kyllä vaan varatuilla on enemmän kysyntää ja vientiä. Varattu on helppo ottaa ja siitä pääsee myös helposti eroon.
[/quote]
Todella yleinen harhaluulo. Kun kotona huonosti kohdeltu mies saa huomiota nii et pääse siitä millää eroon ilman draamaa
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:06"]Minulla on kyllä yh:na ilman sormusta enemmän vientiä kuin sormuksen kanssa. Olen tosin nainen, mutta vaikea uskoa, että sormus lisäisi miehenkään vientiä. Kyllä se on marginaalinen naisjoukko, joka noin ajattelee, ja vielä niin tekee.
[/quote]
Mutta eihän tämä toimikaan naisiin! Siis naisilla on joku ihme tutka että yrittävät pokata vain sormuksen omistavia, mutta miehet nimenomaan perääntyvät sellaisen naisen sormessa huomatessaan
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:06"]Minulla on kyllä yh:na ilman sormusta enemmän vientiä kuin sormuksen kanssa. Olen tosin nainen, mutta vaikea uskoa, että sormus lisäisi miehenkään vientiä. Kyllä se on marginaalinen naisjoukko, joka noin ajattelee, ja vielä niin tekee. [/quote] Mutta eihän tämä toimikaan naisiin! Siis naisilla on joku ihme tutka että yrittävät pokata vain sormuksen omistavia, mutta miehet nimenomaan perääntyvät sellaisen naisen sormessa huomatessaan
[/quote]
miksiköhän minä en ole kuullut näistä miehistä koskaan muualla kuin av:lla? En ole kuullut kaveripiiritäni, enkä työpaikalta, enkä mistään muualta 45-vuotisen elämäni aikana. Siksi pidän sitä urbaanina legendana, jonain marginaalijuttuna, koska en tunne ketään sellaista - enkä tunne ketään, joka tuntisi. Sinä ilmeiseti pyörit ihan eri piireissä.
Mun miehellä on 2 sormusta :)
Hän halusi myös vihkisormuksen. En ole kenelläkään muulla nähnyt, vaikka niitä varmaan onkin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:06"]Minulla on kyllä yh:na ilman sormusta enemmän vientiä kuin sormuksen kanssa. Olen tosin nainen, mutta vaikea uskoa, että sormus lisäisi miehenkään vientiä. Kyllä se on marginaalinen naisjoukko, joka noin ajattelee, ja vielä niin tekee. [/quote] Mutta eihän tämä toimikaan naisiin! Siis naisilla on joku ihme tutka että yrittävät pokata vain sormuksen omistavia, mutta miehet nimenomaan perääntyvät sellaisen naisen sormessa huomatessaan
[/quote]
miksiköhän minä en ole kuullut näistä miehistä koskaan muualla kuin av:lla? En ole kuullut kaveripiiritäni, enkä työpaikalta, enkä mistään muualta 45-vuotisen elämäni aikana. Siksi pidän sitä urbaanina legendana, jonain marginaalijuttuna, koska en tunne ketään sellaista - enkä tunne ketään, joka tuntisi. Sinä ilmeiseti pyörit ihan eri piireissä.
[/quote]
Sitä mitä sinä et ole nähnyt tai kuullut on auttamatta asia, jota ei ole. Tästähän on ihan tutkimuksia yms. miksi varttu kiinnostaa. Mutta näinhän se menee. Sanoo tutkimukset, tilastot yms. mitä tahansa niin se naisen oman pään totuus on se pyhä totuus, jota pitää levittää kuten evankeliumia.
[/quote]
[/quote]
Älä yritä!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"]
[/quote]
[/quote]
Sitä mitä sinä et ole nähnyt tai kuullut on auttamatta asia, jota ei ole. Tästähän on ihan tutkimuksia yms. miksi varttu kiinnostaa. Mutta näinhän se menee. Sanoo tutkimukset, tilastot yms. mitä tahansa niin se naisen oman pään totuus on se pyhä totuus, jota pitää levittää kuten evankeliumia.
[/quote]
kyllähän minä uskon, että ilmiötä on olemassa, mutta en usko sen olevan valtaväestön juttu. Linkitä toki tutkimus, joka näin osoittaa.
[/quote]
[/quote]
Ehkä sinun piirissäsi ei sitten ole näitä miehiä, joilla olisi se laatutakuu. Jonka itsetunto on kohdillaan ja hyvävointisuus näkyy myös ulospäin.
Siis jos mies haluaa sormuksen niin eikö vihkisormus riitä? Haluaako se itselleen sekä kihla- että vihkisormuksen? Kihlat on nykyään aika harvinaisia, mun tuttavapiirissä sekä miehillä että naisilla on lähinnä vaan vihkisormus.
Mun miehellä on vain kihlasormus. Luulin, että se on Suomessa yleisintä niin, että molemmille kihlat ja naiselle vihki ja vihki on se kallein ja hienoin. Kun taas vaikka jossain Amerikassa juhla on se hienoin ja tulee vain naiselle ja molemmille tulee vihkit.
No koska sormus vasemmassa nimettömässä olevilla miehillä on vientiä enemmän mitä sormuksettomilla.