Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan läskejä miehiä!

Vierailija
03.11.2014 |

Hyi hitto, en voisi ikinä olla läskin äijän kanssa, jonka munaa on uitettu toisten naisten koloissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla neitsty, mutta silllain jännästi vähän "lutkamainen" kuiteskin ja innostu kun mä lähettelen sille kuvia mun emättimestä.

Vierailija
2/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi jos vain neitsytmiehet on aviomiesmatskua? Minä olen käynyt testaamassa jo useamman mutta naimisiin menen vain neitsytmiehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että niitä yli 40-vuotiaita siiderivalas-isiä jotka tekevät lapsensa vasta silloin!

Vierailija
4/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on parodiaa , mutta olisit sitten inhonnut rikkaita vanhoja miehiä niin olisi osunut maaliinsa ;)

Vierailija
5/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei tämä ap, mutta kylläkai niitä muitakin naisia on kuin minä joita lihava mies ihan oikeasti allöttää? Varsinkin se löysä ja pehmeä läskikerros, ikäänkuin joku patja tai toppaus joka ei vaan tunnu mukavalta ja miellyttävältä koskea. Hyi yök seksiä sellaisen kanssa jolta ei esim selästä tai käsivarsista tunnu yhtään lihaksia hyväillessä, vaan ainoastaan sitä löllöä.

Ja en nyt meinaa, että kaikkien pitäisi edustaa sitä toistakaan ääripäätä megamuskeleineen. Yök sekin. Ihan sellaista normaalia miehekästä, kiinteää ja jäntevää perus-sporttista ulkomuotoa. Ei siis myöskään mitään kestävyysjuoksijan kuivankesänorava-lookkia tyyliin A. Stubb.

Vierailija
6/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:08"]Ja en nyt meinaa, että kaikkien pitäisi edustaa sitä toistakaan ääripäätä megamuskeleineen. Yök sekin. Ihan sellaista normaalia miehekästä, kiinteää ja jäntevää perus-sporttista ulkomuotoa. Ei siis myöskään mitään kestävyysjuoksijan kuivankesänorava-lookkia tyyliin A. Stubb.

[/quote]

Ai tämä ei ole "normaalia kiinteää ja jäntevää perus-sporttista ulkomuotoa", vaan kuivankesänorava-lookkia?

http://si.wsj.net/public/resources/images/PJ-BI207_WORKOU_G_20120702181740.jpg

Tuossa on siis Stubb kuvassa.

Vierailija
7/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin ja tatuoiden, muiden naisten kanssa olleen yli 40-vuotiaan yksinhuoltajaisän markkina-arvo on tasan olematon. Nainen tuntee luontaisesti vetoa vain hyvännäköisiin nuoriin miehiin, jotka pystyvät perheenlisäykseen ja joiden aivokapasiteetilla ei ole niin väliä.

Vierailija
8/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihavan miehen vika, jos nainen ei kostu. Siten on ihan luonnollista ja biologisesti perusteltua, että haemme hellyyttä hyvännäköisiltä miesprostituoiduilta.

Vierailija
9/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa oikeasti jurppia nämä ihmisinhoaloitukset. Minäpä en inhoa yhtään ketään. Inhoan mulkeroita, kusipäitä, perusv-mäisiä idiootteja, joilla ei ole käytöstapoja ja jotka suhtautuvat kanssaihmisiinsä henkeäsalpaavan ylimielisesti. Sen sijaan sulatan kyllä hyvinkin suopeasti erilaisia ruumiinmuotoja ja -vikoja. Olen rakastunut pitkiin, pätkiin, hinteliin, roteviin, mahakkaisiin, kirveellä veistetyn näköisiin, toimistorottiin, nörtteihin, hippeihin, hihhuleihin ja vaikkapa vielä leuattomiinkin. Hyvä kokonaisuus ei vaadi täydellistä pakettia, vaan sen yhden pikku jutun, joka sytyttää. 

Ja että saataisiin vielä oikein ärsytettyä ihmisinhoajia, niin minusta miehet ovat vallan mukavia!

Vierailija
10/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:03"]

Minua alkaa oikeasti jurppia nämä ihmisinhoaloitukset. Minäpä en inhoa yhtään ketään. Inhoan mulkeroita, kusipäitä, perusv-mäisiä idiootteja, joilla ei ole käytöstapoja ja jotka suhtautuvat kanssaihmisiinsä henkeäsalpaavan ylimielisesti. Sen sijaan sulatan kyllä hyvinkin suopeasti erilaisia ruumiinmuotoja ja -vikoja. Olen rakastunut pitkiin, pätkiin, hinteliin, roteviin, mahakkaisiin, kirveellä veistetyn näköisiin, toimistorottiin, nörtteihin, hippeihin, hihhuleihin ja vaikkapa vielä leuattomiinkin. Hyvä kokonaisuus ei vaadi täydellistä pakettia, vaan sen yhden pikku jutun, joka sytyttää. 

Ja että saataisiin vielä oikein ärsytettyä ihmisinhoajia, niin minusta miehet ovat vallan mukavia!

[/quote]

Oho, heti tuli ristiriita. Inhoanhan minä jotakin. Mutta pointti varmaan löytyy sieltä jostakin. ;)

Vierailija
11/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei sua siihen pakota.

Vierailija
12/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"85% miehistä on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet" :) D D

Vierailija
13/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten niiden vehje on ihan väljähtänyt kun sitä on käytetty liikaa! :)

Vierailija
14/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alle 40-vuotiaissa läskit miehet ovat harvinaisuus toisin kuin läskit naiset ;)

Vierailija
15/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. jos mies on läski, sanotko sen hänelle vai kehutko häntä komeaksi?

Vierailija
17/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla pitkä, hoikka, tumma ja max 25-vuotias thaimaalainen.

Vierailija
18/22 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:54"]

Miehen pitää olla pitkä, hoikka, tumma ja max 25-vuotias thaimaalainen.

[/quote]

Ne on harvassa, ihan vaan siksi, että thaimaalaiset on todella lyhyttä porukkaa.

Vierailija
19/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös hoikkia, epäatleettisia miehiä mukaanluettuna hintelät maratoonarit jne.

Vierailija
20/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjö lentää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä