Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ehdottomasti aborttia vastaan?

Vierailija
03.11.2014 |

Siis jos olet. Onko mitään tilannetta missä abortti voi olla hyväksyttävä?

Asun maassa jossa aborttia ei saa, ei raiskauksen uhri, ei alaikäinen, insestin uhri, ei vaikka äidin henki olisi vaakakupissa, äiti ja sikiö saavat ennemmin molemmat menehtyä. Tämäkö on tavoiteltava asiaintila?

Lisäksi farmaseutti voi kieltäytyä myymästä ehkäisyvälineitä, vedoten vakaumukseensa, onko se reilua?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn abortin, jos raskaus on esimerkiksi raiskauksen, insestin tai pedofilian aikaansaama. Ja jos se on äidille tai sikiölle vahingollinen.

Olen monen monta kertaa törmännyt siihen, että ei käytetä minkäänlaista ehkäisyä, ei edes jälkiehkäisyä ja sitten tullaan raskaaksi ja tehdään abortti. Sitä en hyväksy. Tehkööt mieluummin vaikka pysyvän ratkaisun. Mutta totta kai tällaisessa tilanteessa abortti on parempi vaihtoehto kuin itse aiheutettu keskeytys tai epätoivotun lapsen pitäminen. Jos ehkäisy on pettänyt, hyväksyn abortin myös, mutta itse tuskin pystyisin sitä tekemään sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
22/22 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi, abortinvastustajien mielipide ja perustelut tuohon, kun abortti ei ole jossain maissa sallittu missään olosuhteissa, onko se sitten parempi?  sitäkö toivotte Suomeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän