Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä keski-ikäistä ylisuorittajaa kirpaisee "huono" opiskelutehtäväarviointi

Vierailija
19.09.2021 |

Sain arvion 85/100, eli objektiivisesti arvioiden kyseessä on ihan hyvä arviointi. Silti täällä vuodatan kyyneleitä (pms:llä saattaa olla vaikutusta asiaan) ja pahoitan mieltäni opettajan sanoista.

En ole koskaan saanut vanhemmiltani hyvää palautetta opiskelumenestyksestä tai oikeastaan mistään ja näin se sitten vaikuttaa vieläkin. Olen koittanut työstää asiaa, mutta ei, eipä näköjään ole auttanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu. Mene tekemään jotain, josta tulee hyvä mieli.`Täydelliset arvosanat eivät kai ole ainoa asia maailmassa, jotka tekee sinusta onnellisen?

Vierailija
2/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin vakavaa. Relaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin vakavaa. Relaa!

Järjellä mä tiedänkin tämän tosi hyvin, mutta sisäinen lapsi reagoi. Ärsyttävää!

-ap

Vierailija
4/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa vikaa ja se on tosi ärsyttävää. Ja siitä on todella vaikea oppia pois.

Vierailija
5/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Saiko muut parempia arvosanoja? Jos asia häiritsee, kannattaisiko käydä kysymässä arvioijalta ihan perusteet, miksi näin, Mikä jäi vajaaksi hänen mielestään? Arvioinnin tarkoitus ei ole palkita vaan antaa osviittaa siitä, että parannettavaa on vielä. Harvemmin täydellistä on olemassa. Silloin kuin tietää, mitkä ovat puutteet, voi kiinnittää asiaan tarvittavaa huomiota. Nythän koet, että arviointi ei ollut oikea, eli et näe puutteita.

Vierailija
6/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kirpaisee opiskelussa se, että opettajat on ihan surkeita. Jos on ongelma tehtävän kanssa on ohje " kyllä se siitä ohjevideosta selviää, katso se". Ei selvinnyt minulle, enkä opiskeluryhmän keskustelun perusteella ollut ainoa. Toinen neuvo sitten on, että googlaamalla selviää. Mistä näille pelleille maksetaan oikeasti palkka? Ei paljon kiinnosta mitä tämmöiset minulle arvosanaksi antaa, en luota arvostelukykyyn.

Vierailija
7/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa kuin ap. Ja aivan kuten joku jo kommentoikin, kato kuule googlesta, oli vastaus kun kysyin missä tämä on opetettu. Mistä noille pelleille oikein maksetaan? Pitäisikö sekin katsoa googlesta?

Joten nyt opintojen loppusuoralla, keskityn omaan oppimiseen ja viis veisaan arvosanoista. Tahdon oppia ja osata tulevan ammatin, se on tärkeämpää kuin naaman perusteella tehty arviointi. Paljon sitä on saanut opettaa itselleen ettei se arvosana vaan se oma oppiminen. Yksikin ope antoi 2 (1-5) kun samaan aikaan toinen sai 4 joka jälkeenpäin retosteli tehneensä niin ja näin, ei voi uskoa noin hyvää arvosanaa. Se suoritus oli vähemmän kuin mitä itse annoin. No, hän on 20v ja minä 42v

Hyvää opiskelua ap!

Nauti matkasta päämäärään.

Vierailija
8/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! 😅Tiedän niin tunteen! Minulla on yliopisto-opinnot tauolla 48-vuotiaana kun en saa nieltyä pettymystäni arvosanoista 3-4. Säälittävää, tiedän!

Vierailija
9/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että en ole yksin ongelmani kanssa! Arvio oli varmaan ihan pätevä ja palautteessa selkeästi kerrottiin mikä mätti, mutta siitä huolimatta se tuntuu pahalta. Tiedän jopa, että en panostanut tehtävään niin paljon kuin olisin voinut, joten turha tässä nillittää. Tarvitsi saada vain asia ulos, joten kiitos te jotka kuuntelitte ja kommentoitte! Kyllä tää taas tästä :). Tsemppiä myös teille muille, jotka kamppailette saman ongelman kanssa!

-ap

Vierailija
10/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi DOM joka auttaa sinua, kun ei mennyt putkeen tai oot tehnyt tuhmia.

Voi olla, että oot jäänyt tietämättäsi koukkuun lapsuuden traumoihis.

DOM voisi toimia terapeuttina ja voisit kokea vapauttavana hänen kontrollin jossa sulla ei ole mitään kontrollia itselläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi