Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku lahjoittaa 20 000

Vierailija
03.11.2014 |

Täällä tulisi nyt tarpeeseen, jotta saataisiin oma katto pään päälle. :/
Ei lotto-onni suosi, enkä miljoonia toivoisi, vaan vähempikin riittäisi.

Pitääkö tässä ruveta lotto/kenoa/arpoja tekemään ihan enemmänkin ja vain toivoa, että onnistaisi. :'(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja

Vierailija
2/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin vai 2000e, sillä pääsisin jaloilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:14"]Mä tarvisin vai 2000e, sillä pääsisin jaloilleni.
[/quote]

Mäkin tarvitsen n. 2000 € jotta saan itseni kuntoon.

Vierailija
4/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä 20 000 eurolla  saa mitään kattoa?

Vierailija
5/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tarvitsisin 200 000, oisko kellään heittää?

Vierailija
6/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sattumoisin kuulleet sellaisesta kuin työnteko josta maksetaan rahaa? Sillä tavalla normaalit ihmiset elävät.

Vierailija
7/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä olis heittää mulle milli? Olis kiva kun sais rahat ilmatteeks ja vois lopettaa työnteon. Tässä tilaisuutesi kokea antamisen iloa! Vastaathan pian, minä en tässä kovin kauaa odottele! Nopeimmat etusijalla!

Vierailija
8/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin kelpaisi 20 000. Tottakai enemmänkin saa lahjottaa..

Mutta joo, AP. Ei tuolla tavalla sitä voittoa tule. Lopulta todennäköisesti häviätte vain enemmän, jos osallistutte jokaiseen maksulliseen peliin. Todennäköisyys voittaa suurempi summa on aika pieni. Omathan on toisaalta rahanne, mutta jos pistäisitte vaikka sen 10 € syrjään, joka kerran, kun meinaatte veikata.

Vierailija
9/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asuu kuule vuokralla, yleensä työtulot riittää siihen.

Vierailija
10/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllä ne säästöt oli tehty, jotka menivät ikävän tapaturman vuoksi elämän ylläpitoon.
Nyt siis budjetista puuttuu tämä jo aiemmin säästetty summamme 20 000, jota meillä ei enää ole.
:/

En ole typerä, tiedän kyllä että työllä se raha tehdään, ja me myös ison pesämunan meille rakensimme. Se vain jouduttiin käyttämään eritavalla, kuin olimme haaveilleet ja odottaneet.

Vierailija
11/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:24"]

Työllä ne säästöt oli tehty, jotka menivät ikävän tapaturman vuoksi elämän ylläpitoon. Nyt siis budjetista puuttuu tämä jo aiemmin säästetty summamme 20 000, jota meillä ei enää ole. :/ En ole typerä, tiedän kyllä että työllä se raha tehdään, ja me myös ison pesämunan meille rakensimme. Se vain jouduttiin käyttämään eritavalla, kuin olimme haaveilleet ja odottaneet.

[/quote]

no voi voi :D

Vierailija
12/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. 

Pistä vaan ap tilinumero ja sosiaaliturvatunnus, että tulee oikeaan paikkaan. Luotto- tai pankkikortinnumero ja se nelinumeroinen varmenne olisi kanssa hyvä, niin nopeuttaa käsittelyä, on kuitenkin sen verran runsaasta summasta kyse.

Vierailija
13/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tilinro, ehkä voin auttaa.

Vierailija
14/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:18"]

Oletteko sattumoisin kuulleet sellaisesta kuin työnteko josta maksetaan rahaa? Sillä tavalla normaalit ihmiset elävät.

[/quote]

En ole koskaan kuullut! jotain syötävää?

Vierailija
15/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika teidän nykyisessä vuokrakämpässä on? Ottakaa lainaa, jos teiltä puuttuu vain 20 t kämpän hinnasta. Syrjäseudulta ei kannata kyllä omaa ostaa.

Vierailija
16/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:24"]

Työllä ne säästöt oli tehty, jotka menivät ikävän tapaturman vuoksi elämän ylläpitoon. Nyt siis budjetista puuttuu tämä jo aiemmin säästetty summamme 20 000, jota meillä ei enää ole. :/ En ole typerä, tiedän kyllä että työllä se raha tehdään, ja me myös ison pesämunan meille rakensimme. Se vain jouduttiin käyttämään eritavalla, kuin olimme haaveilleet ja odottaneet.

[/quote]

Valitettavasti elämä ei mene aina niinkuin odottaa. Se on ikävä tosiasia. Jos tarvitsette rahaa juuri nyt kipeästi, niin yksi vaihtoehto tietysti voisi olla laina pankista tai tutulta.

Vierailija
17/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap lotto ja tee lisää töitä. Mulla on lottorahat laitettu pörssiin, ja seuraan säännöllisesti, pari kertaa viikossa ja myyn myös vikkelästi. Olen kolmessa vuodessa tehnyt voittoa 1677 euroa, ja huom: sijoitetut rahat on todella lottoamisen lopettamisesta säästyneitä, olen ostanut osakkeita noin 4-5 kk välein. Mulla meni ennen satanen kuukaudessa erilaisiin lottoihin ja arpoihin!

Mies ehdotti hiljan, että otettaisiin lisäduunia, jos jostain saadaan, vaikka siivousta ja lehdenjakoa. Pitäisi rempata mökin katto.

Vierailija
18/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun minä voitan loton päävoiton, niin annan teille rahaa, saattaa kestää jonkun aikaa... Mutta lottoan lähes joka viikko.

Vierailija
19/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa lahjoittaa. Pienikin summa on hyvä.

Vierailija
20/24 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käynnistä huolimatta rahatilanne kaamea meilläkin. Tulee köyhä joulu.:( 10.000 muuttaisi meidän tilanteen ihan erilaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme