Ihana lauantai perheen kanssa vapaa-ajankodissa maalla!
Ollaan kaikki vapaa-ajat maalla peltojen keskellä ja järven rannalla. Ihana talomme on 320 m2 rakennettu 1880. Lapsia varten kesällä uima-allas ja nyt syksyllä mopot, mönkijät ym herkut.
#dolcevita #jealousanyone?
Kommentit (28)
Kauheeta raijaamista, joka vkonloppu. Lapset ei kaipaa kavereitaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaikki tarpeellinen molemmissa paikoissa. Ei kuljeteta juuri mitään mukana. Ja ei lapset muutenkaan olisi viikonloppuisin kavereiden kanssa vaan se on perheen yhteistä aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaikki tarpeellinen molemmissa paikoissa. Ei kuljeteta juuri mitään mukana. Ja ei lapset muutenkaan olisi viikonloppuisin kavereiden kanssa vaan se on perheen yhteistä aikaa. Ap
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Ikävä että sinun lapsesi eivät viihdy kotona vanhempiensa kanssa
😔
Ihana kyllä kun on iso talo maalla kakkoskotina. Tilaa ei koskaan ole liikaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Mistä olet? Kontulasta?
Suomennettuna: "Ihana lauantai-ilta AV-palstalla, kun muu perhe puuhaa omiaan".
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monista outoa, mutta kyllä Eiran kotimme kalpenee tälle. Ap
Ei se vielä teidän kotinne ole. Itse asiassa ajattelin lahjoittaa sen kissayhdistykselle.
T. Eira-mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vielä teidän kotinne ole. Itse asiassa ajattelin lahjoittaa sen kissayhdistykselle.
T. Eira-mummo.
Enpä tiedä kenen mummo olet, mutta et ainakaan meidän. Meidän mummo pelaa golfia verovapaasti Portugalin Cascaisissa ja meidän kodit ovat kyllä ihsn meidän. Mummolla sitten oma talo Cascaisissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Ikävä että sinun lapsesi eivät viihdy kotona vanhempiensa kanssa
😔
Lapset saa mennä miten haluu. Ei me dokata kimpassa paitsi joulu ja juhannus 😂 T. Kontula-mamma
Vierailija kirjoitti:
Hese on niin cuckold 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eira-mummo.
Enpä tiedä kenen mummo olet, mutta et ainakaan meidän. Meidän mummo pelaa golfia verovapaasti Portugalin Cascaisissa ja meidän kodit ovat kyllä ihsn meidän. Mummolla sitten oma talo Cascaisissa. Ap
Kontulassa minä olen ja bingossa käyn. Ja joskus katson lapsia että ap pääsee parturiin hakemaan pirtsakan permiksen.
- Se oikea mummo.
Kauanko teillä kestää ajaa sinne? Ja ajattelitteko viihtyä enemmänkin siellä maaseudulla sitten kun ei lasten koulujen takia tarvitse tulla enää kaupunkiin? Vai onko teillä sellaiset työt, jota ei voi tehdä kokonaan etänä?
Meilläkin on mökillä kaikki tarvittava, ei siis tuoda tänne muuta kuin ruokaa, kun tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eira-mummo.
Kontulassa minä olen ja bingossa käyn. Ja joskus katson lapsia että ap pääsee parturiin hakemaan pirtsakan permiksen.
- Se oikea mummo.
Katkera vassari oot :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eira-mummo.
- Se oikea mummo.Katkera vassari oot :DDDDDDD
Totta kai olen. Ja ap ei edes jaksa äänestää. Kerran antoi äänensä persuille kun ei ollut krapulassa.
Maalla on tylsää. Peltoa ja pöpelikköä, ei kiitos. Ihanaa viettää viikonloput kauniissa kaupunkikodissa ❤
Vierailija kirjoitti:
Kauanko teillä kestää ajaa sinne? Ja ajattelitteko viihtyä enemmänkin siellä maaseudulla sitten kun ei lasten koulujen takia tarvitse tulla enää kaupunkiin? Vai onko teillä sellaiset työt, jota ei voi tehdä kokonaan etänä?
Meilläkin on mökillä kaikki tarvittava, ei siis tuoda tänne muuta kuin ruokaa, kun tullaan.
Noin 2 tuntia 15 minuuttia. Asuimme täällä jo 2019 6 kk kun lapset oli etäopetuksessa ja mies teki etänä töitä. Minun on oltava läsnä uuden työni takia, joten se vähän haittaa. Voisin kyllä hakea töitä tästä läheltä ja varmaan saisinkin, tosin palkka noi 2/3 nykyisestä. Lapsilla koulua jäljellä vielä 2 ja 4 vuotta, eikä oikein kannata vaihtaa kv-koulusta kun kuitenkin opiskelevat vieraalla kielellä. Toki mahdollisuus asua Hgissä sukulaisten luona/lähellä viikot (miehen suku omistaa useita huoneistoja meidän talista). Minua houkuttaa tämä mahdollisuus, koska meillä olisi mahdollisuus ottaa hevosia, lampaita, kanoja (yli 400 m2 talli/navettarakennus vuodelta 2008 täysin mukavuuksin).
Ap
Ap, muuta! Elämänlaatu paranee helvetisti. Minä muutin maalle jo 2009 kun lapsi meni kouluun. En halunnut, että lapsi kasvaa Hgin keskustan kivierämaassa. Muutto Siuntioon ja nyt lapsi on luontevasti kaksikielinen, tasapainoinen ja jatko-opiskelumahdollisuudet Suomessa rai Ruotsissa mahtavat.
Mvh Sjundeå-morsa