Ketä OIKEASTI kiinnostaa muiden tulot ja verot?! VMP!
Hyvä me suomalaiset! Tuulipuvut vain suhisee, kun tärisevin käsin kansa hamstraa roskalehtiä saadakseen taas harmistua julkkisten tienesteistä! Jokainen voisi keskittyä parantamaan omaa elämänlaatuaan eikä kuluttaa elämäänsä kitisten ja vinkuen kateellisena muiden isoista tienesteistä. Kateus on PERISYNTI!
Kommentit (20)
Ei kiinnosta :D Mutta Iltalehteä ja Seiskaa kiinnostaa. Oikein nauttivat mässäilystä. Ihan kuin me saisimme jotain niistä rahoista. Ihmiset ovat hirveitä koiria
ja sinä kommentoit heti kärkkäästi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:04"]
sua tuntuu kiinnostavan.
[/quote]
Oho! Aika loogista päättelyä, kakkonen! Kolahtiko? XD
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:07"]
ja sinä kommentoit heti kärkkäästi.
[/quote]
Kyllä, koska en jaksa tätä jokavuotista vouhkaamista!
Ja jos mua kiinnostaisi, niin kuin nro 2 väitti, lukisin kieli pitkällä verotietoja, koska niiden julkaisu ja niiden revittely tuntuu olevan meille suomalaisille kansallislaji. Mutta ei kiinnosta, en lue.
Ap
Minua kiinnostaa. Ja Se että kiinnostas ei automaattisesti tarkoita, että on kateellinen. Päinvastoin, noista verotiedoista näkee sen miten hyvin joku on menestynyt kovalla työn teolla, ja kovin eri aloilta ovat. Ja Se on hienoa.
Suomalaiset ovat luonnostaan aika kateellista kansaa. Laura Rädystäkin oli helppo tehdä kansan silmissä rikollinen, vaikka menettely onkin yleisesti hyväksytty.
Kateus on kyllä ihmeellinen juttu. Suurin osa nykyisistä hyvätuloisista on kuitenkin itse luonut kovalla työllään omaisuutensa.
Kyllä mua ihan rehellisesti sanoen kiinnostaa. Luen kyllä jos eteen sattuu moinen artikkeli. Mutta en mä sitä sen enempää jää kohkaamaan tai uniani menetä että kuka tienasi mitä. Tottakai mäkin voisin haluta tienata X määrän euroja, mutta väitän kyllä että niiden eteen joutuu tekemään töitäkin, ei ne yleensä ilmaiseksi kenellekään pomppaa. En kuitenkaan tunne mitään erityistä kateellisuutta asiasta, mulla on asiat ihan hyvin ilman satoja tuhansia eurojakin.
Mä en kans tajua... Ite en lue noita ollenkaan, mut lööpeiltä on vaikea välttyä.
harva kai julkkisten tiedoista on kiinnostunut, ja aika pienet tulothan niillä yleensä onkin. Sen sijaan ihmisiä kiinnostaa oman kylän ja oman kaupungin "herrat", yrittäjät, sijoittajat ja tilalliset. Naapureista on hauskempi juoruta kuin tuntemattomista.
Mua ei varsinaisesti jaksa kiinnostaa, mutta katson kuitenkin, keitä omista sukulaisista on tänä vuonna listalle joutunut.
Mä oon miettinyt ihan samaa, ja pidän suomalaisia jotenkin saatanallisen sairaina ihmisinä.. Vuoden myydyin lehti on verotiedot.. :D Mä skippaan jopa netin Iltikset tähän aikaan vuodesta, kuvottaa. En tee yhtään mitään sillä tiedolla mitä naapuri tienaa tai mitä Pave Maijanen on tienannut, ja pahin painajaiseni olisikin jos joku lukisi mulle väkisin ääneen ihmisten tuloja. Ai saatana, hankkikaa elämä. :D
Kyllä minä katson lehdestä tutut henkilöt, mutta ei kiinnosta tietoja sen enempää repostella, enkä menetä sen takia yöuniani.
Se ei kiinnosta minua vähääkään että paljoko joku Jari Sillapää tai Antti Ruisku on tienannut, mutta se kiinnostaa paljonko kollegat saa palkaa työpaikallani tai kilpailijoilla, jotta osaan tarvittaessa vaatia itse lisää palkkaa.
Todella ikävää että verotietojen julkaiseminen kiellettiin, perkeleen kapitalistien juonia, jolla on tarkoitus leikata palkkakehitystä työntekijöitä.
Ei kiinnosta, ei ole multa pois jonkun toisen tulot & verot, keskityn omiin asioihini ja suosittelen muille samaa :)
kaikkia av mammoja tuntuu kiinnostavan... sitä kautta että koska me ei saada tarpeeksi tukia se johtuu siitä ettei muut ISOISTA tuloista maksa enempää veroja prkl
Siksi se kiinnosta että näkee ketkä oikeasti tekee töitä ja hyödyllisiä yhteiskunnalle.
Siitä näkee ketkä tuhlanneet elämänsä paskanjauhamiseen josta ei tienaa mitään.
Ihan samaa mieltä apn kanssa. Ottaa päähän kun toimittajat yrittävät vetää otsikoita joka vuosi. Ei kiinnosta!
No mä katson aina lehdestä paljonko mun mies tienaa, kun se ei oikein kerro. Listalla oli taas.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:55"]
Siksi se kiinnosta että näkee ketkä oikeasti tekee töitä ja hyödyllisiä yhteiskunnalle. Siitä näkee ketkä tuhlanneet elämänsä paskanjauhamiseen josta ei tienaa mitään.
[/quote]
Joo, tämä toimisi, jos oikeasta työnteosta todella maksettaisiin, mutta yleensä palkkarohmuja ovat kaiken maailman pallojen perässä juoksentelevät poikaset.
Näkeehän siitä jos vain kotona höpisee netissä eikä osallistu työelämmään. Sitten osaa suhtautua häneen riittävän halveksivasti.
sua tuntuu kiinnostavan.