Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnmatkojen koneesta irtosi siipi kesken lennon

Vierailija
03.11.2014 |

Finnmatkojen Kanarian lennoillaan käyttämän lentoyhtiön koneesta hajosi siipi kesken lennon:

http://www.bbc.com/news/uk-england-29853260

Kommentit (6)

1/6 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos viestistäsi.

Kyseessä ei ole Finnmatkojen lentoyhtiö, Finnmatkojen oma lentoyhtiö on TUIfly Nordic.

Mutta teemme yhteistyötä myös Tjäreborgin kanssa ja meillä on muutama yhteislento tämän yhtiön kanssa. Tällä lennolla ei kuitenkaan ole vaikutusta meidän lentoihimme.

Terveisin, Mari

Vierailija
2/6 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin vaarallisen yhtiön koneilla lennätätte suomalaisia Kanarialle. Uskaltaako tuollaiseen katastrofikoneeseen nousta.

tv. lentopelkoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:23"]

Mutta noin vaarallisen yhtiön koneilla lennätätte suomalaisia Kanarialle. Uskaltaako tuollaiseen katastrofikoneeseen nousta.

tv. lentopelkoinen

Vikoja tulee koneisiin. Oli minkä firman tahansa. Lento ja lentoturvallisuus on niin valvottua. Ja vasta viikonloppuna vai viime viikolla oli lehdissä juttua siitä miten onnettomuudet on vähentyneet. Kehittymistä tapahtuu. Ja jos muistan oikein niin lentojen nousut ja laskut on niitä vaarallisimpia hetkiä.

Teknisiä vikoja tulee ja niihin reagoidaan. Joko tulee väliasku, paluu kentälle tai lento viivästyy. Itse lennän paljon ja jännitän. Ja mun pelkoni onkorkeampaikakammo ja ahtaantilankammo.  Silti mä nautin matkustamisesta ja lentämisestä. Ja itse lomasta tietenkin.

Mä käytän lähinnä Finnamatkoja ja heillä oleviä lentoyhtiöitä oma tai yhteistyössä. Mm Jet Time, TuiFly Nordic, TuiFly Germany. Ja noista on vaan hyvää sanottavaa.

Tjärellä ja Thomas Cookilla olen myös lentänyt monet kerrat. Ei ongelmia.

[/quote]

4/6 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 

Matkustajien turvallisuus on niin Finnmatkoille kuin lentoyhtiöillekkin ensisijaisen tärkeää ja voit hyvillä mielin jatkaa loman odotusta. Lentoturvallisuus on hyvin säänneltyä ja valvottua ja tästä johtuen välillä pienikin vika saattaa estää koneen lähdön.

Ystävällisin terveisin
Nilla/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi 

Vierailija
5/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yhtiöille turvallisuus on ensisijaisen tärkeaa mutta silti ihmisiä kuolee lento-onnettomuuksissa.

Vierailija
6/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmisiä kuolee lento-onnettomuuksissa mutta ihmisiä kuolee niissä hyvin vähän. lentomatkustamisen vaaranpaikka on matka lentokentälle jonka aikana kuolet todennäköisemmin kuin koneessa. Todennäköisempää samoin on saada sähköisku leivänpaahtimesta ja kuolla siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi