Pahinta mitä sukulaiset on sanoneet suhteestanne?
Meillä: Toivottavasti ootte eronneet ennenkuin tulette häämatkalta. Häissä, onnittelujen aikana.
Kommentit (11)
Terkkuja vaan tutuille =)
Anoppi häitä edeltävän iltana miehelleni, että "miettisit nyt vielä, tuosta naisesta ei tule kuin kalliit elatusmaksut". Tokikaan tätä ei ollut tarkoitettu minun korvilleni, mutta kävi klassinen "kävelin sisään huoneeseen anopin huomaamatta" -tapaus.
Niin ja edelleen naimisissa ollaan eikä noita elareitakaan mies kyllä ehtisi maksamaan vaikka erottaisiin kun kakara kolkuttelee jo täysikäisyyttä =)
Mun äiti on sanonut ettei se pidä mun miehestä, koska mies on kuulemma vastuuntunnoton käydessään reissutöissä ja jättäessään minut lasten kanssa kotiin. On tainnut äipältä unohtua se kuka tämän mun kotiäitiyden kustantaa, tämä elo kun ei ihan ilmaista uudessa omakotitalossa parin lapsen kanssa ole.
Seurustelin tulevan vaimoni kanssa. Hän oli lähdössä kaupunkiin opiskalemaan ja viimeisenä iltana minun ollessa paikalla hänen äitinsä sanoi, että sieltähän sinun on sitten hyvä katsoa itsellesi kunnon mies.
Isäni ei tullut häihimme. Voiko selvemmin enää sanoa mielipidettään.
Edesmennyt isäni sanoi poikaystävälleni: " Nyt löit poika kätesi paskaan". Olimme silti 7v yhdessä ja ihan sovussa erottiin.
Anoppi. Mies ilmotti et ollaan kihlois. Hän tokas et ootko ny ihan varma mitä teet :)
Viiden vuoden pääst kerrottiin et on laps tulos. Vastaus. Jaa. Ja meni röökille :)
Mut joo. Ollaa ny oltu 9vuot yhdes ja toista lasta kovasti toivotaan. Niin toivoo anoppikin. Jän ny vaan on tommonen.
Kukaan ei ole sanonut mitään ilkeätä. Tiedän, olen onnekas. Myös miehen perhe on aivan mahtava.
(Exän suku olikin sitten todella perseestä, anopilta tuli ilkeää kommenttia vähän kaikesta.)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:52"]
Meillä: Toivottavasti ootte eronneet ennenkuin tulette häämatkalta. Häissä, onnittelujen aikana.
[/quote]
Äitini. Että mieheni tulee ottamaan vielä eron minusta koska olen niin hullu enkä mieheni veroinen. Tuli 20 vuotta avioliittoa ja 25 vuotta yhdessäoloa hiljan täyteen. Outoa siis, että mies on kestänyt minua.
Olen ominut miehen täysin ja hänellä ei ole omaa ajatusmaailmaa lainkaan. Tämä heti kihlajaisonnitteluiden jälkeen.