Mikä on perusteena sille, että värjäät hiuksiasi?
Miksi värjäät hiuksiasi? Häpeätkö normaalia hiusväriäsi?
Kommentit (39)
Minusta vaaleat hiukset sopivat kalpeaan ihooni paremmin, kuin luonnollinen tumma hiusvärini, mikä on harmahtava.
Oma värini on ruma. Oikeasti, aina jauhetaan siitä miten oma väri sopii piirteisiin parhaiten, minulla ei todellakaan. Tukkani on hunajaan taittava keskiruskea eli selvästi lämmin mutta ihoni on tyypillinen suomalainen vaalea ja punakka ja silmäni hailakat. Näytän ihan porsaalta omassa hiusvärissäni. Värjään tukkaani kylmän ruskeaksi ja vaikutelma on niin paljon parempi
En häpeä mutta on kiva erottautua betoniseinästä. Muutenkin liurut hiukset tuntuvat paksummilta. Useat sanovat että naturelli hius on hyväkuntoinen ja kiiltävä. No mulla ei, vaan hiukset ovat sameat ja kiillottomat.
Kun en halua olla nelikymppisenä puoliksi harmaatukkainen.
Blondi väri näyttää mulla luonnollisemmalta kuin oma tumma väri. Jostain syystä mun piirteet on tosi vaaleet, mutta juurikasvu on tummaa.
Koska hiukseni ovat vasta osittain harmaantuneet, eikä edes kauniisti , vaan laikukkaasti. Sitten, kun ovat kunnolla harmaat, en enää värjää.
Kyllä ihmisillä näkee sekä rumia ja epäsopivia värjäystuloksia ja sitten niitä, jotka ovat paremmat kuin alkuperäinen oma.
Värjäsin hiuksia vuosia, kunnes lopetin sen hetkeksi, jotta olisi helpompi värjätä toisenlaisella sävyllä. Värjäsin, koska pidin luonnollista väriä valjuna ja rumana, vaikka en vuosiin edes ollut nähnyt sitä. Se värjäystauko venähtikin sitten ja nykyisin on jo melkein luonnollisen väriset hiukset.
On sinulla ap ongelmat! :-) Jäitkö kakkoseksi kun kaveria viedään vierestä vai eikö sinua oikein huomata missään ja koskaan? Vai kieltääkö uskontosi tällaiset asiat? Anna nyt muiden meikata, värjätä hiuksiaan, pukeutua nätisti ja huolehtia itsestään, älä katkeroidu.
Värjäämätön hius on valju ja kiilloton. Värjään lähes samalla värillä kuin mitä luonnollinen värini on jotein ei näytä värjätyltä.
Olen töissä mielikuva-alalla, ja työntekijän tavoitemielikuva on max 35-vuotias. Olen 55-vuotias. Niin yksinkertainen juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:47"]
Värjäämätön hius on valju ja kiilloton. Värjään lähes samalla värillä kuin mitä luonnollinen värini on jotein ei näytä värjätyltä.
[/quote]
Värjäämättömissä hiuksissa on raitoja. Värjätty on luonnottoman yksivärinen.
Inhoan tylsiä ja ankeita hiusvärejä, se ei vaan oo mun juttu. Lapsena mulla oli vaaleat hiukset, mutta vanhemmiten ne on varsinkin juuresta tummuneet, ja kun on lyhyt hiusmalli, niin aika tummanmaantienvärinen se on. Juuri olin puolisen vuotta värjäämättä, ja lähes kokonaan tuli se oma väri esille, olen värjännyt 13 vuotiaasta, ja olen nyt 40v. Kyllä se vaan vaikuttaa mielialaan, mulla on ollut taipumusta masennukseen aina, ja nyt kun laitoin värinpoistoa ja sitten uutta vaaleanviolettia väriä hiuksiin, niin heti kun katsoin peiliin tuntui että nyt olen oma itseni, ja mieli piristyi, rakastan tätä väriä. Toukokuussa värjäytin pinkin värin, sekin oli tosi ihana. Myös vaatteet on mulla yleensä violettia ja pinkkiä, jonkun verran muitakin värejä, mutta ei koskaan ruskeaa tai sinistä. Harmaakin vain ripaus, beigeäkin vältän viimeiseen asti.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:47"]
[/quote]
Värjäämättömissä hiuksissa on raitoja. Värjätty on luonnottoman yksivärinen.
[/quote]
Mistä sä tiedät onko raitoja?
Vaihtelun vuoksi.