Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö jo erota?

Vierailija
02.11.2014 |

Missä vaiheessa ei kannata enää yrittää? Minä en tiedä. Olen 21v ja poikaystäväni 22v. Tämä on ensimmäinen varsinainen seurustelusuhteeni, jota takana vasta 1v. Suhde poikaystävääni on tällä hetkellä melkeinpä kaoottinen, enkä tiedä, pitäisikö mun vaan lähteä.

Rakastan poikaystävääni, ja hän minua. Kun meillä menee hyvin, kaikki on todella ihanaa ja saan parisuhteesta valtavasti voimaa. Tullaan tosi hyvin juttuun ja meidän on tosi hyvä ja "vaivaton" olla yhdessä, on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tulemme toistemme perheiden kanssa hyvin toimeen jne. Hän on nykyään todella hyväsydäminen ja kiltti ihminen, jota en missään tapauksessa haluaisi menettää.

Poikaystävän menneisyys piinaa molempia. Ajattelin aina, että menneet ovat menneitä, mutta kun kuvioihin on astunut mukaan pakkomielteinen ja mustasukkainen ex-tyttöystävä, en tiedä miten suhtautua. Hänellä on jo uusi seurustelusuhde, mutta pyytää silti poikaystävääni kahville, ja kiukuttelee mustasukkaisuuksissaan, kuka saa olla poikaystäväni fb-kaveri ja kuka ei. Kun meillä menee huonommin, koko ajan sattuu. Asiaa ei helpota syömishäiriöni, joka aina huonojen kausien aikana pahenee. Toivon vain, että poikaystävä sanoisi suorat sävelet piinaavalle ex-tyttöystävälle, että jättäisi meidät rauhaan. Eilen puhuin asiasta, mutta jossain vaiheessa poikaystävä vaan tokaisi, että "joojoo, oot nyt jauhanut asiasta puol tuntia". Hän ei uskalla sanoa suoraan, koska pelkää, että ex pilaa hänen kaverisuhteensa ja muutenkaan ei halua olla ilkeä kenellekään.

Nämä on jotain niin typeriä teiniongelmia, enkä vaan jumalauta jaksa enää tällaista. Minä toivoisin vain, että se ex jatkaisi elämäänsä ja jättäisi meidät rauhaan. Jos poikaystävä haluaa kaiken jälkeen vain olla exälle mukava, kiukutella minulle jos huomautan asiasta, ja "odotella jos se joskus vaikka lopettaa", niin ehkä se olen sitten minä jonka kannattaa jatkaa elämäänsä, jos jo tässä vaiheessa parisuhdetta on tuollaisia ongelmia.

Sori kai ihan turha avautuminen, koska en varmasti saa kuin paskaa niskaan. Mutta mulla on tosi paha olla ja mietin tuhlaanko vain aikaani ja satutan itseäni tässä suhteessa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:16"]

jostain syystä poikaystäväsi ei ole valmis irtaantumaan kokonaan exästään, ehkä hän on vielä kiinnostunut hänestä?

[/quote]

Tai sitten vain pelkää että menettää kaverinsa.

Vierailija
2/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kinkkinen juttu. Jätkäs ei selvästikään pidä exän käytöstä niin ongelmallisena että hoitaisi sen. Yritä vielä vaikuttaa tai ota itse yhteys exään ja hoida ongelma omalla tavallasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:48"]

Onpa kinkkinen juttu. Jätkäs ei selvästikään pidä exän käytöstä niin ongelmallisena että hoitaisi sen. Yritä vielä vaikuttaa tai ota itse yhteys exään ja hoida ongelma omalla tavallasi..

[/quote]

Hyvä idea. Jos laittaa vielä viestiä poikaystävälle niin voisin kyllä laittaa tiukasti mutta asiallisesti takaisinpäin, että nyt vaan asia on näin, että täälläpäin on siirrytty elämässä eteenpäin ja sinunkin pitäisi.

Vierailija
4/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä poikaystäväsi ei ole valmis irtaantumaan kokonaan exästään, ehkä hän on vielä kiinnostunut hänestä?

Vierailija
5/5 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:16"]

[/quote]

Ei se kyllä kiinnostunut siitä ole, sen tiedän. Mutta kyllä muakin ihmetyttää, miksi ei ole valmis päästämään kokonaan irti.

-ap