Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silarit osamaksulla? Suositelkaa paikkaa.

Vierailija
02.11.2014 |

Kun olen vauvani imettänyt, aion mennä rintojen kohotukseen. Rahaa ei ole liikaa, joten haluaisin ne osamaksulla. Onko paikkoja, jossa saa maksaa osamaksulla? Missä osataan laittaa? Mihin kohtaan tulee arpi? Kokemuksia. En halua mitään isoja tissejä, vaan semmoiset, kun ne ovat melkein täynnä maitoa/ raskausaikana.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan uuno, kun kuvittelen, ettei kohotukseen mitään silikoneja tarvita?

Vierailija
22/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset edes harkitko tuollaista operaatiota, jos teillä ei ole noin vain heittää siihen muutamaa tonnia. Mitä sitten kun homma menee vituiksi ja teillä ei ole varaa korjausleikkauksiin? Sittenkö itkette iltapäivälehdessä, että tissit pilalla ja ei oo varaa korjata? Nyt hei vähän valoja päälle siellä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu hullulta miten moni suomalainen nainenkin sairastuu esimerkiksi rintasyöpään. Rintasyövän sairastaneet toivovat vain, että rinnat ovat terveet..

Vierailija
24/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen käynyt virossa, ei mitään valittamista laadun ja palvelun suhteen :)

Vierailija
25/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi rumat tissit, mutta terveet tissit. Eikö silloin pitäisi olla tyytyväinen?

Vierailija
26/38 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tavallinen laina (esim. Nordean joustoluottoa, jonka tarkoitusta ei kysellä) tai luottokortti ja teetä operaatio Suomessa. Älä mene ulkomaille! Vaikka palvelu olisi kuinka ihanaa, se ei kerro lääketieteellisestä osaamisesta mitään.

Vierailija
27/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:56"]

Hae tavallinen laina (esim. Nordean joustoluottoa, jonka tarkoitusta ei kysellä) tai luottokortti ja teetä operaatio Suomessa. Älä mene ulkomaille! Vaikka palvelu olisi kuinka ihanaa, se ei kerro lääketieteellisestä osaamisesta mitään.

[/quote]

Ei köyhä saa välttämättä luottokorttia tarpeeksi isolla luottorajalla.

Vierailija
28/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti selviät maksuista sitten, ettei mene tissit ulosottoon! "Tarkistetaas noi sun luottotiedot onko kunnossa....hmmmm...on täällä joku merkintä..joo. sulla on tissit jääny maksamatta" ;D Sori oon vähä väsy.

Vierailija
29/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku the lookin työntekijä mainostamassa..

Vierailija
30/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:10"]Onko täällä joku the lookin työntekijä mainostamassa..
[/quote]

Ei toki. Vain paljon tyytyväisiä asiakkaita.

Vierailija
31/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole vinkkejä? ap

Vierailija
32/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta?

Vierailija
33/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi Viroon. Saako sieltä edes osamaksulla? ap

Vierailija
34/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suositellaan roikkuvia patalappuja, googlaa esim. plastiikkakirurgia helsinki.

Vierailija
35/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatukirurgia.Stadissa klinikka ja toimenpide tehdään Virossa.Saa myös osarilla ja voin suositella.Arpi tulee yleensä rinnan alle mut voidaan tehdä myös kainaloon tai nännipihaan..riippuu kai koostaki

Vierailija
37/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuonne taidan mennä:) ap

Vierailija
38/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja vielä kerran ei Viroon. Ala säästämään ja tee leikkaus Suomessa. Siluettiin itse menisin.

Katselin telkkarista sitä Tiina Jylhän klinikasta kertovaa ohjelmaa ja ihan karvat nousi pystyyn kun näki miten hommat siellä Viron päässä hoidettiin. Ehkä maallikolle ei aukene, mutta olen itse plastiikkakirurgian parissa hetken työskennellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi