KORONAPASSIN KÄYTTÖÖNOTTO
Viimeaikaisten tietojen perusteella koronapassi voisi koskea kaikkia yli 12-vuotiaita, joilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passi pitää rajata koskemaan niitä paikkoja, joissa korona oikeasti leviää, eli baareja ja yökerhoja. Riski näissä paikoissa on moninkertainen verrattuna esimerkiksi teattereihin tai vaikkapa lasten harrastuksiin.
Teattereissa istutaan pitkiä aikoja lähellä toisiaan, tosin kuin vaikka kaupoissa. Lisäksi tutkimusten mukaan 60% tartunnoista on perhepiiristä, kun lapset saavat tartunnan harrastuksistaan ja tartuttaa sitten vanhempansa.
Koronapassia pitäisikin edellyttää ensisijaisesti kotiovella.
Noin sen pitäisi olla, jos halutaan sen olevan tehokas. Ihmiset vain ovat hanakoita sulkemaan palvelut, joita eivät itse käytä ja sillä ei ole mitään tekemistä koronan leviämisen kanssa.
Ihan sama. En tule edelleenkään liikkumaan maskittomissa ihmisjoukoissa. Olen saanut molemmat rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kannata koronapassin käyttöönottoa. Ja ei, en ole koronadenialisti tai kulkutautimyönteinen. Luotan rokotteiden tehoon ja siihen että ne antavat suojan vakavaa tautia vastaan. En ymmärrä, mitä merkitystä on sillä, että ravintolassa rokotettujen joukossa istuukin yksi rokottamaton.
Varsinkin tämän uutisen jälkeen:
Sairaalassa koronan takia olevista 54% on täysin rokotettuja (tuplarokotettuja)
54% of hospital patients with virus are fully vaccinated
https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-wi…
Senhän piti olla "rokottamattomien epidemia" ?
Valehteliko Rämet ja kumppanit?
Eihän ne nyt ikinä valehtelis?!
Miksi lääkefirmat haluaisi ihmisten tervehtyvän, jos sairaudet ja jatkuva riippuvaisuus lääkkeistä on heidän tulonvirtojensa lähde? Kukin voi miettiä.
Harhapäätelmä on myöskin se, että Suomessa olisi rokottamattomien epidemia, sillä rokotettuja ei enää testata.
Lääkefirmat ovat laskeneet kuinka monta rokotuskierrosta pitää kaikkien ottaa, että saavat rokotteen kehitystyölleen riittävän katteen.
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passi pitää rajata koskemaan niitä paikkoja, joissa korona oikeasti leviää, eli baareja ja yökerhoja. Riski näissä paikoissa on moninkertainen verrattuna esimerkiksi teattereihin tai vaikkapa lasten harrastuksiin.
Teattereissa istutaan pitkiä aikoja lähellä toisiaan, tosin kuin vaikka kaupoissa. Lisäksi tutkimusten mukaan 60% tartunnoista on perhepiiristä, kun lapset saavat tartunnan harrastuksistaan ja tartuttaa sitten vanhempansa.
Koronapassia pitäisikin edellyttää ensisijaisesti kotiovella.
Noin sen pitäisi olla, jos halutaan sen olevan tehokas. Ihmiset vain ovat hanakoita sulkemaan palvelut, joita eivät itse käytä ja sillä ei ole mitään tekemistä koronan leviämisen kanssa.
Näinpä. Kun maskisuositus ja etätyösuositus poistuvat ja etätyöläiset palaavat takaisin työpaikoilleen, koronavirus alkaa levitä työpaikoilla ja siitä sitten taas perhepiirissä, päiväkodeissa ja kouluissa. Ei ole oikeudenmukaista, että esimerkiksi ravintoloita rangaistaan siitä, että kansalaiset menevät töihin.
Kun nyt olen ollut käymättä juuri missään 1,5 vuotta, paitsi kuntosalilla ja kaupassa, niin jos nyt tulee passi muutamaksi kuukaudeksi, alanko käymään kaikissa paikoissa heti? No en ala. Jatkan samaa elämää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt olen ollut käymättä juuri missään 1,5 vuotta, paitsi kuntosalilla ja kaupassa, niin jos nyt tulee passi muutamaksi kuukaudeksi, alanko käymään kaikissa paikoissa heti? No en ala. Jatkan samaa elämää edelleen.
Noin olen olettanut monen muunkin ajattelevan. Passia vaatii ennen kaikkea ihmiset, jotka eivät muutenkaan käy paikoissa, joihin sitä ollaan vaatimassa.
En halua koronapassia käyttöön, koska en kannata terveysperusteisen syrjinnän laillistamista.
Ihan turhaa höpötystä kun ei kerrota mitä koskee, jos koskee konsertteja ja muita vastaavia niin joo.
85,1% Ei.
Eli suurinosa ihmisistä on edelleen järjissään.
Mutta ongelma on siinä että hallituksessa olevat ihmiset eivät ole järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kannata koronapassin käyttöönottoa. Ja ei, en ole koronadenialisti tai kulkutautimyönteinen. Luotan rokotteiden tehoon ja siihen että ne antavat suojan vakavaa tautia vastaan. En ymmärrä, mitä merkitystä on sillä, että ravintolassa rokotettujen joukossa istuukin yksi rokottamaton.
Nämä rokoteharhaiset sanoo että rokote suojaa, vaikka se on jo myönnetty että ei suojaa. Ja silti ihmiset ottaa rokotteet. Näiden ihmisten pitäisi mennä terapiaan ratkomaan näitä nuhapelkojaan eikä niin että kaikki normaaliakin ihmiset joutuu kärsimään passeista ja muusta tyranniasta. Jos on kuoleman pelkoa tai sairastumisen pelkoa niin ne on terapia asioita eikä mitään muuta.
Koronapassille jos antaa pikkusormen niin se vie lopulta koko käden.
Koronapassi --> sitten yhteinen digitaalinen EU-passi, johon myös rokotetiedot liitetty --> tämän jälkeen jatkuva rokottaminen tai et voi mennä enää minnekään
Vielä vuonna 2020 rokotepassista varoitelleita herjattiin salaliittoteoreetikoiksi ja follareiksi ja nyt ollaan tässä.
Vierailija kirjoitti:
niin, ja voisi vielä luottaa siihen että tuo rokottamaton on terve? Eihän ennenvanhaankaan lähdetty kipeänä ravintolaan.
Kuukausi-pari sitten olisi pitänyt ottaa käyttöön.
Nyt ei enä ens kuussa oikein mitään järkeä, kai. Vaikka aika sen näyttää.