Jos joku valittaa tekemisen puutetta korona-aikana, miksi av-mammat ehdottavat pelkästään lenkkeilyä?
Jos on korona-aikana valittanut tekemisen puutetta, niin ainoa vastaus on ollut, että mene lenkille
Kommentit (9)
On kyllä ehdotettu myös lukemista, käsitöitä yms.
No se on terveellisin tapa päästä ulos asunnosta, etteivät seinät kaadu päälle.
Koska moni mamma on koronahysteerikko, eikä uskalla mennä ihmisten ilmoille. Parempi vaan pysyä kotona ja jos on hinku johonkin mennä, niin metsäpolku on ainoa vaihtoehto.
Minulla on aina tekemistä, mutta silti lenkillä käyminen kuuluu tekemisiin mukaan. Kun lähtee vaikka jonnekin metsään muutamaksi tunniksi, niin siitä kävelystä saa todella paljon enemmän irti kuin kotona makaamisesta. Nytkin metsät ovat täpötäynnä puolukoita ja sieniä, joten kannattaa ottaa keräysastiat mukaan, niin saa kaksi hyvää asiaa yhdellä iskulla, tai useammankin.
Asun pääkaupunkiseudulla ja isot metsät alkavat tien toiselta puolelta. Jos ajaa vaikka vartin, niin on jo taas uusissa maisemissa.
Saahan sitä itsekin keksiä tekemistä itselleen, sen sijaan, että odottaa pateettisena valmista.
Kyllä tekemistä riittää : leipominen, ulkoilu, lukeminen, kirjoittaminen, erilaisten seurapelien pelaaminen hyvässä seurassa esim. perheenjäsenet, tai hyvä kaveri, käsityöt (kutominen/neulonta/virkkaus jne.) ...
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä itsekin keksiä tekemistä itselleen, sen sijaan, että odottaa pateettisena valmista.
Kyllä tekemistä riittää : leipominen, ulkoilu, lukeminen, kirjoittaminen, erilaisten seurapelien pelaaminen hyvässä seurassa esim. perheenjäsenet, tai hyvä kaveri, käsityöt (kutominen/neulonta/virkkaus jne.) ...
Harva meistä odottaa pateettisena muiden keksimää tekemistä. Tykkään olla enimmäkseen neljän seinän sisällä, eikä mikään kaadu päälle. Ainoa miinus, että siitä ei makseta. Muuten tyytyväinen. Jos olisi nyt kukkaro täynnä menisin shoppailee ja ulos syömään. Ehkä joku päivä leffaan. Muffinsit vois tehdä, mut sitävarten pitäis mennä kauppaan ostamaan sellanen jauhepussi.
Mä en käy ikinä lenkillä ja kuitenkin olen ulkona tuntikausia.
Olette suurin osa lihavia. Tehkää sille jotain.