Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus suhteessa

Vierailija
18.09.2021 |

Mies on mitä ihanin minua kohtaan, huomioi, antaa läheisyyttä , kertoo rakastavansa, haluaa yhteisen lapsen ja kodin eikä meillä ole riitoja.

Nyt minulla on kuitenkin noussut huoli esiin, koska mies on koko ajan kännykällään. Oli jo silloinkin kun aloimme tapailemaan, mutta nyt on alottanut uudessa työssä, jossa on paljon naisia. On lisännyt näitä naisia someen ja juttelee heille aktiivisesti vapaa-ajallaan.
Hän on kehunut osaa kauniiksi.

Tein raukkamaisesti ja luin erään keskustelun, hänen miespuolisen työkaverinsa kanssa. Siellä he puhuivat työkavereidensa hyvistä takamuksista ja puhuivat kuinka olisi kiva heittää mällit naamalle ja muita seksuaalisia juttuja. Nyt on alkanut ahdistamaan, haaveileeko mies toisista naisista jatkuvasti töissään ja tulisiko mahdollisesti pettämään minua? Hirveä epävarmuuden tunne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan väsäilit lauantai-aamuun. Oletko lapsi vai eikö mielikuvitus ja kirjallinen ulosanti oikeasti riitä tuon pidemmälle?

Vierailija
2/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska trolli on paska, 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene imemään peukaloa ja häpeämään surkeita yrityksiäsi

Vierailija
4/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelette tämän olevan läppä?

Vierailija
5/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavia molemmat

Vierailija
6/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tuollaisia, mutta hän on sinun kanssasi, ei puheilla ole muuta merkitystä kuin kuulua vaan mukaan muiden miesten joukkoon.

Vierailija
7/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdepä kuule ap ulos raittiseen ilmaan ja keksi elämällesi joku muu tarkoitus kun nettitrollailu.

Vierailija
8/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdepä kuule ap ulos raittiseen ilmaan ja keksi elämällesi joku muu tarkoitus kun nettitrollailu.

Mä en käsitä mikä tästä tekisi trollin? 😂

Vierailija
9/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne miehet tuppaa olemaan. Vaikea sanoa onko se vain sananhelinää, vai ovatko sikoja oikeasti. Pidän kyllä epäkunnioittavana jos heittäisi jotain tuon tyylistä mistä mainitsit, että ”olisipa kiva päästä heittämään mällit yms”. Kyllä siinä jo itelläkin mielikuvitus alkaisi laukata sen verran, että kyseenalaistaisin miehen sitoutumishalun vain minuun.

Vierailija
10/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia ne miehet tuppaa olemaan. Vaikea sanoa onko se vain sananhelinää, vai ovatko sikoja oikeasti. Pidän kyllä epäkunnioittavana jos heittäisi jotain tuon tyylistä mistä mainitsit, että ”olisipa kiva päästä heittämään mällit yms”. Kyllä siinä jo itelläkin mielikuvitus alkaisi laukata sen verran, että kyseenalaistaisin miehen sitoutumishalun vain minuun.

Jep, väkisinkin alkaa miettimään mitä mies oikein ajattelee ja haluaa. Inhottavia kommennteja kyllä oli, lisäksi oli otettu salakuva naisesta. 🙄

Vierailija
11/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin nämä naiset puheeksi. En tykkää tuollaisesta kielenkäytöstä ja kuolaamisesta, niin saisi jatkaa lemmenlurituksiaan jollekin muulle. Puheisiin ei muutenkaan voi luottaa, kun se mieli muuttuu nopeasti alkuhuuman jälkeen ja tarkoitus oli vain saada lämpöä ja läheisyyttä pahimpaan puutteeseen.

Vierailija
12/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tuollaisia, mutta hän on sinun kanssasi, ei puheilla ole muuta merkitystä kuin kuulua vaan mukaan muiden miesten joukkoon.

Juuri näin ainakin oman kokemukseni mukaan.

Miehet tosin ihan oikeasti katsovat toimiston naisten takamuksia, ym. Se tulee ihan luonnosta. Ja varmasti fantasioidaan seksistä 25- v. sihteerin kanssa.

Ja se puhe. Monet miehet heittävät aika roisiakin läppää naisista. Sivistyneimmät eivät tätä niin harrasta. Itse kuitenkin miellän sen samalla jonkinlaiseksi heterotestiksi. Helpoimmalla pääsee, kun ainakin silloin tällöin kertoo itsekin jonkun tissijutun, jakaa kuvan tms. tai vähintään nauraa toisten kertomalla seksistiselle herjalle.

Ei se ole mitenkään vaimolta pois minun mielestäni.

Vierailija
13/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, niin ei tarvitsisi kysyä ohjetta täältä. Eiköhän suhde olisi ohi tuollaisen naisia alistavan toiminnan jälkeen.

Vierailija
14/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, niin ei tarvitsisi kysyä ohjetta täältä. Eiköhän suhde olisi ohi tuollaisen naisia alistavan toiminnan jälkeen.

en mä kaipaa mitään ohjetta, oon vaan vähän järkyttynyt käyttäytyykö mies noin muita naisia kohtaan mieskavereidensa kesken. Mun ja läheisteni silmissä hän on hyvin kiltti ja herttainen. Ja oli pakko päästä avautumaan tästä, kuulla onko toisilla ollut vastaavaa tai miesten näkökulmia heitteleekö he noin roiskia läppää saunailloissa yms 😅 Mut pakkohan mun on tästä miehelle puhua, ku menin noi katsomaan ja keskustella missä mennään.

Ap

Vierailija
15/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotuuus... Eikö sinulla ole oikeasti parempaa tekemistä kuin tuollaisten kirjoittaminen? Aika köyhää..

Vierailija
16/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotuuus... Eikö sinulla ole oikeasti parempaa tekemistä kuin tuollaisten kirjoittaminen? Aika köyhää..

Ja sulla ei ole parempaa tekemistä kuin kommentoida alotuksia jotka ei sua kiinnosta? Aika köyhää.. :)

Vierailija
17/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäväääää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan