Paljastaisitko kaverin miehelle?
Tiedän että kaverini aviomies ei ole heidän lapsensa isä. Paljastaisitko asian?
Kommentit (63)
Utelias kysymys: mistä tiedät, lapsihan voi olla vaikka keinohedelmöitetty. Tiedän minäkin muutaman tapauksen, mutta asia ei kuulu minulle. Tiedän perheen, missä vain osa lapsista oli perheen isän. Aikuinen lapsi katkaisi välit äitiinsä kuullessaan, ettei 'isä' ollutkaan isä. Hienotunteisuus ystävyyssuhteissa takaa ystävyyden tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity nyt ap omaan elämääsi ja anna toisten olla rauhassa. Voit saada enemmän vahinkoa aikaan kuin oli edes tarkoituksesi.
Kuulostaa syyllisen mamman puheilta.
Saattaa olla, että syyllinen mamma sanoisi noin. Nyt olen minä kysymyksessä. Siis tuon edellisen kommentin kirjoittaja. 76-vuotias. Nainen olen kylläkin mutta yhtään biologista lasta ei minulla ole. Työskentelin suureksi osaksi perheiden kanssa, jotka tarvitsivat monenlaista tukea. Niiden kokemusten johdosta kirjoitin kommenttini.
Asia kannattaa ottaa esille, kun biologinen isä on terminaalivaiheessa.
Perintö voi kiinnostaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin: miehet haluaisitteko tietää jos lapsenne olisikin jonkun toisen siittämä?
Näillä vastauksilla on enemmän väliä
Ehdottomasti haluaisin. Ja ero tulisi jos joku muu.
Näin isänä tahtoisin tietää ehdottomasti.
Miltä tuntuisi saada tietään 20 vuoden päästä. Asioilla kun on tapana paljastua.
Silloin menisi pohja koko elämältä. Kaikki perheessä onkin perustunut valveeseen.
Mistä sinä ap voit tietää ettei se mies ole lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Utelias kysymys: mistä tiedät, lapsihan voi olla vaikka keinohedelmöitetty. Tiedän minäkin muutaman tapauksen, mutta asia ei kuulu minulle. Tiedän perheen, missä vain osa lapsista oli perheen isän. Aikuinen lapsi katkaisi välit äitiinsä kuullessaan, ettei 'isä' ollutkaan isä. Hienotunteisuus ystävyyssuhteissa takaa ystävyyden tulevaisuudessa.
Siitä kun kaveri kertoi minulle. Menkkojen mukaan on kuulemma hyvin epätodennäköistä että lapsi on miehen, vaan toisen oheissäädön.
Kyllä, paljasta asia. Se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun kaveri kertoi minulle. Menkkojen mukaan on kuulemma hyvin epätodennäköistä että lapsi on miehen, vaan toisen oheissäädön.
Oheissäätö = Huorauskaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen takia en minäkään.
Lapsen takia?
Lapsi haluaa, että ei tunne oikeaa isäänsä?
Haluaako se oikea isä tuntea lapsensa?
Ikinä ei kannata kenellekään kertoa omia salaisuuksiaan. Tuo on liian iso taakka ystävällekin.
Kyllä miehellä ja lapsella on oikeus tietää totuus. Paras olisi, että asia paljastuisi, kun lapsi on ihan pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkkojen aikaan voi tulla raskaaksi. Se ei ole tavallista mutta joka tapauksessa mahdollista. Tietoa saat vaikkapa esim. Googlesta .
Niin tiedän minäkin. En paljasta. Ei ole minun tehtäväni.
Olisin itse aika isossa shokissa, jos nyt aikuisiällä saisin tietää, että isäni ei ole oikea isäni.
Veisi pohjan koko elämältä. Mies, joka musta piti huolta, opasti ja ohjeisti, rakasti ja suojeli ja jonka jälkeläinen olen.
Miksi noita pettureita suojellaan?
Jos lapsi on vaikka parivuotias, niin paljastaisin. Toki tuo "isä" joutuu maksamaan elarit jos ero tulee. Tästähän on ihan lain päätös.
Ei selvii Corollan helmaruoste...
Paljastakaa mielummin rinnat tai vagina.
En. Kaveri kertokoon, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen takia en minäkään.
Juuri lapsen takia kertoisin. Hänellä on oikeus tietää perimänsä. Saattaisi muuten vaikka seurustella siskopuolensa kanssa.
Kysytään näin päin: miehet haluaisitteko tietää jos lapsenne olisikin jonkun toisen siittämä?
Näillä vastauksilla on enemmän väliä