Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo kissa.

Vierailija
18.09.2021 |

Minulla oli kissa joka aina joskus karkaili ja sai pentuja. Tiedän olleeni tyhmä, kun en leikkauttanut sitä mutta kerran tapahtui asia, joka ei ole vieläkään selvinnyt minulle, että miten se oli mahdollista. Kissa oli kiimassa ja karannut. Karkumatkan aikana se oli paritellut ja tullut tiineeksi. Sitten parin viikon jälkeen se karkasi uudestaan mutta oli nyt poissa lyhyemmän ajan kuin edellisellä kerralla. Sitten se synnytti 5 pentua jotka olivat kaikki terveitä ja hyväkuntoisia joten ne jäivät henkiin. Ne lähtivät sitten omia aikojaan pois luotani kun emo ei enää hoitanut niitä. Ne siis lähtivät elämään vapaan kissan kissan elämää. Mutta sitten tapahtui se asia, mitä en ymmärrä. Pari viikkoa poikasten syntymän jälkeen emokissa oli illalla epätavallisen levoton ja yöllä heräsin useamman kerran kun se äänteli jostain syystä aivan samaan tapaan kuin synnyttäessään pentuja. Minä en jaksanut mennä katsomaan, että mikä sillä oli mutta aamulla kun heräsin, niin huomasin sen pesässä 3 uutta pentua eli se oli yöllä synnyttänyt yllättäen 3 uutta pentua lisää. Tätä en ymmärrä, että miten se 2 viikon väliajalla synnytti pentuja, yhteensä 8 pentua. Valitettavasti ne myöhemmin syntyneet pennut eivät selvinneet, koska emolla ei kai ollut tarpeeksi maitoa kahdeksalle pennulle ja ne pienemmät pennut eivät pärjänneet imetystilanteissa isommille pennuille joten ne eivät saaneet tarpeeksi ruokaa ja kuolivat nälkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö trollaus.

Vierailija
2/3 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan typerä Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla