Olen rikas
Mutta esiinnyn töissä köyhänä koska inhoan kateellisia ihmisiä. Muita ?
Kommentit (12)
Minä käyn. Tuo sisältöä elämään. En halua koskea osake-salkkuihin ja muihin sijoituksiin. Palkalla maksan kuukausittaiset menot.
Minpäen taas kerro... Töissä kuljen tai en kulje. Tee mitä tahdon.
Asutko myös vaatimattomasti, koska usein se asunto "paljastaa" muille ainakin jotain varallisuudesta ?
Entäs auto vai kuljetko bussilla tms. ?
Kuulostat mun isältä. Kulkee littaan astutuilla kengillä ja pieruverkkareissa. Käyttää ihan tolkuttomasti energiaa larppaamalla köyhää. Toki tämä rooli rakoilee joskus kun pitää kuitenkin pröystäillä joillain hankinnoilla. Niin epäaito narsisti kun olla voi. Mutta eipä hänen elämässään muuta sisältöä ole, kaikki fiksut ihmiset ovat lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mun isältä. Kulkee littaan astutuilla kengillä ja pieruverkkareissa. Käyttää ihan tolkuttomasti energiaa larppaamalla köyhää. Toki tämä rooli rakoilee joskus kun pitää kuitenkin pröystäillä joillain hankinnoilla. Niin epäaito narsisti kun olla voi. Mutta eipä hänen elämässään muuta sisältöä ole, kaikki fiksut ihmiset ovat lähteneet.
Tahtoisin olla isäsi kaveri! Meillä olisi varmasti hauskaa keskenämme !
Rikkaimmat ihmiset jotka tunnen asuu vaatimattomasti ja ajaa huonoilla autoilla. Kellä onni on sen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua, hän on myrkyllinen paskiainen ja jos et ole hänelle hyödyksi, et tule koskaan tietämään mikä suhun iski. Ja hänen varallisuudestaan et tule hyötymään, niin pihiä tyyppiä ei kiinnostaa jakaa penniäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua, hän on myrkyllinen paskiainen ja jos et ole hänelle hyödyksi, et tule koskaan tietämään mikä suhun iski. Ja hänen varallisuudestaan et tule hyötymään, niin pihiä tyyppiä ei kiinnostaa jakaa penniäkään.
Mutta voitaisiin jakaa toisillemme hyviä köyhäily-vinkkejä.
Olen rikas enkä käy kenenkään orjana töissä.