Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikas

Vierailija
18.09.2021 |

Mutta esiinnyn töissä köyhänä koska inhoan kateellisia ihmisiä. Muita ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas enkä käy kenenkään orjana töissä.

Vierailija
2/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn. Tuo sisältöä elämään. En halua koskea osake-salkkuihin ja muihin sijoituksiin. Palkalla maksan kuukausittaiset menot.

Vierailija
4/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, oliko muuta 🥱?

Vierailija
5/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minpäen taas kerro... Töissä kuljen tai en kulje. Tee mitä tahdon.

Vierailija
6/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko myös vaatimattomasti, koska usein se asunto "paljastaa" muille ainakin jotain varallisuudesta ?

Entäs auto vai kuljetko bussilla tms. ?

Vierailija
7/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun isältä. Kulkee littaan astutuilla kengillä ja pieruverkkareissa. Käyttää ihan tolkuttomasti energiaa larppaamalla köyhää. Toki tämä rooli rakoilee joskus kun pitää kuitenkin pröystäillä joillain hankinnoilla. Niin epäaito narsisti kun olla voi. Mutta eipä hänen elämässään muuta sisältöä ole, kaikki fiksut ihmiset ovat lähteneet.

Vierailija
8/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ikävä kyllä paljastaa.

Vierailija
9/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mun isältä. Kulkee littaan astutuilla kengillä ja pieruverkkareissa. Käyttää ihan tolkuttomasti energiaa larppaamalla köyhää. Toki tämä rooli rakoilee joskus kun pitää kuitenkin pröystäillä joillain hankinnoilla. Niin epäaito narsisti kun olla voi. Mutta eipä hänen elämässään muuta sisältöä ole, kaikki fiksut ihmiset ovat lähteneet.

Tahtoisin olla isäsi kaveri! Meillä olisi varmasti hauskaa keskenämme !

Vierailija
10/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaimmat ihmiset jotka tunnen asuu vaatimattomasti ja ajaa huonoilla autoilla. Kellä onni on sen kätkeköön.

Vierailija
11/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua, hän on myrkyllinen paskiainen ja jos et ole hänelle hyödyksi, et tule koskaan tietämään mikä suhun iski. Ja hänen varallisuudestaan et tule hyötymään, niin pihiä tyyppiä ei kiinnostaa jakaa penniäkään.

Vierailija
12/12 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua, hän on myrkyllinen paskiainen ja jos et ole hänelle hyödyksi, et tule koskaan tietämään mikä suhun iski. Ja hänen varallisuudestaan et tule hyötymään, niin pihiä tyyppiä ei kiinnostaa jakaa penniäkään.

Mutta voitaisiin jakaa toisillemme hyviä köyhäily-vinkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä