Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että puoliso valehtelee?

Kertokaa
17.09.2021 |

Olemme olleet puolisoni kanssa parisen vuotta. Mies näki kaverimielessä erästä naista, mutta ei kuulemma tehnyt mitään. Tästä on noin puoli vuotta. Pääsimme asian yli, mutta mies tuntuu jotenkin etäiseltä. Olen yrittänyt keskustella asiallisesti ja kysynyt suoraan asiasta. Hän sanoo että tahtoo olla kanssani. Kuitenkin epäilen koko ajan että hän salaa minulta jotain. Voitteko kertoa mistä ELEISTÄ tiesitte puolison valehtelevan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapii korvallistaan puhuessaan eikä katso silmiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyt, missä se on ollut, se vastaa vastakysymyksellä tyyliin "Jaa missäkö olen ollut?" Tämä on klassikko, valehtelija koittaa saada lisäaikaa valheen keksimiseen sillä, että toistelee kysymyksiä. Sen perään tulee sitten jokin koottu selitys.

Vierailija
4/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulla puoliso jäi rysän päältä kiinni ja kielsi kaiken, pettänyt useamman vuoden ajan. Tentatessa tuli hänelle viivettä vastauksessa ja hirveä raivokohtaus. Tämän jälkeen tuli infernaalinen show, että joutuu katkaisemaan "ystävyyssuhteen" naispuolisen kaverinsa kanssa. Nykyään stalkkaa koko ajan mun fb-sivustoa, sai vitunmoiset raivarit, kun päivitin erään ruhjoneen kylkiluuni (murtuneet)...eli hän oli käynyt käsiksi, rikosilmoitusta en voi tehdä, kun tiedän, että voi tappaa mun lemmikit tai mahdollisesti itseni. Eli teen nk. nopean muuton pois muualle ja suojaan tietoni. Aiemmin kokemusta eräästä vastaanvanlaisesta tyypistä, harmi vain, että tuli toistamiseen kohdalle.

Vierailija
5/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle tulee tunne ettet ole toiselle enää ykkönen ja sinusta tuntuu, että joku on tullut väliinne ja siitä seuraa turvattomuudentunnetta voit olla varma ettei kaikki ole ihan kunnossa teidän suhteessa. Et tarvitse nyt todisteita valehtelusta.

Vierailija
6/6 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle tulee tunne ettet ole toiselle enää ykkönen ja sinusta tuntuu, että joku on tullut väliinne ja siitä seuraa turvattomuudentunnetta voit olla varma ettei kaikki ole ihan kunnossa teidän suhteessa. Et tarvitse nyt todisteita valehtelusta.

Valheet on vain seurauksia. Todelliset ongelmat on syvemmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä