Miten nopeasti korona oirehtii?
Olin eilen aamulla täydessä 500 ja myöhemmin 510 bussissa. Nyt rupes niiskututtaa ja päätä särkemään. Muuten olen liikkunut vain pikaisesti kaupassa ja muut velvollisuudet hoitanut etänä. Voiko olla, että olen saanut tuosta yhdestä edes takasin bussimatkasta koronan? Minulla on yksi rokote.
Kommentit (8)
Pahimmillaan oireet tulee saman vuorokauden aikana. Jopa ainakin kerran niin, että saman päivän aikana ihminen jo oli sairaalassa.
Painoin vahingossa Yle 95 v bileissä Alma Hätöstä perseeseen. Saaterista kutiaa, mitähän siellä oli?
Minulle oireet tulivat nopeasti. Olin x-marketissa ja parin metrin päässä ,lähellä palvelutiskiä, vanha mies aivasesteli ja ryki äänekkäästi. Meillä kummallakin oli maskit. 8-10 tuntia myöhemmin heräsin unesta johonkin. Nenä ja poskiontelot täynnä sitkasta räkää, nielu kipeä. Sama aamulla vielä, mutta nyt jo olo kohentunut. Saattaa olla tavallista syysflunssaa, joka sekin on kyllä usein sarssia. Olen jo 4 vuotta käyttänyt suurehkoja d-vitamiini annoksia. Olen olen aikaisemmin ollut covid19-testissä, maaliskuussa astmaatikkojen testissä, jonka tulosta en tiedä, sekä syyskuulla 2020, negatiivinen tulos.
Toivottavasti ap:n olo on kohentunut. Itse en aio mennä testiin enää, ainakaan kuvaamillani oireilla.
Olin aamulla junassa jossa pärski joku dorka, yli 16 tuntia mennyt. Ei ole vielä mitään tullut.
Harvoinpa tulee noin nopeasti.
n. 3 pvä päästä altistumisesta on aika yleistä.
Samana päivänä? 99% varmuudella ei.
Voi mennä jopa +5 päivää altistumisesta myös. Riippuu.
Nosto, kiinnostaa.