Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep, kunnon työntekijä sairastaa vkonloppuna:(

Vierailija
01.11.2014 |

Eilen kesken työpvän alkoi kurkku tuntua oudolta ja alkuillasta olikin jo pirun kipeä. Ja nyt yhä höttöinen, karhea ja kipeä, ihan kuin koko nielu olisi yhtä pehmeätä piikikästä pesusientä. Ja räkää irtoaa.

Great.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. :(

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, joskus näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama.
Hitto että ärsyttää maata sängyssä kun sää on kerrankin aurinkoinen!

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastuin keskiviikkona joten en ollu kunnon työntekijä. Kipeänä sängyssä makailen edelleen eli eipä tää parissa päivässä ohi mee.
Teen fyysistä työtä.

Vierailija
5/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lauseen viljelyä työpaikoilla kannattaa muuten välttää. Tai no, riippuu varmaan ihmisestä. Itse olin töissä harvinaisen itseriittoisen ja kaikkia muita paremman henkilön kanssa, joka jaksoi aina kertoa, kuinka oli viikonloppuna ja lomalla ollut kipeä. Kun sitten itse sairastuin/lapseni sairastui keskellä viikkoa, nyrpeästi vaan todettiin, että "kyllä se kunnon työntekijä sairastaa lomat ja viikonloput!".

Niin vaan sai tämä henkilö minut lopulta ahdistumaan niin pafasti, että jäinkin monen kuukauden sairaslomalle. Enää en ole töissä ollenkaan kys. paikassa.

Vierailija
6/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähästä on kiinni.

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:40"]>Niin vaan sai tämä henkilö minut lopulta ahdistumaan niin pafasti, että jäinkin monen kuukauden sairaslomalle. Enää en ole töissä ollenkaan kys. paikassa.
[/quote]

Vierailija
7/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:40"]Tuon lauseen viljelyä työpaikoilla kannattaa muuten välttää. Tai no, riippuu varmaan ihmisestä. Itse olin töissä harvinaisen itseriittoisen ja kaikkia muita paremman henkilön kanssa, joka jaksoi aina kertoa, kuinka oli viikonloppuna ja lomalla ollut kipeä. Kun sitten itse sairastuin/lapseni sairastui keskellä viikkoa, nyrpeästi vaan todettiin, että "kyllä se kunnon työntekijä sairastaa lomat ja viikonloput!".

Niin vaan sai tämä henkilö minut lopulta ahdistumaan niin pafasti, että jäinkin monen kuukauden sairaslomalle. Enää en ole töissä ollenkaan kys. paikassa.
[/quote]
Eihan lomat mene sairastuessa? Jos on todistus niin vain siirtää lomat eteenpäin. Viikonloput on eriasia.