mihin hiustenpidennystekniikkaan olet tyytyväinen?
Pitäisi laittaa hiustenpidennykset, mutta valinnanvaikeutta. Yksi vannoo teippien nimeen, toinen liiman ja kolmas joidenkin rinkuloiden. Mikä on sinulle ollut paras tekniikka? Siis säilyttää omat hiukset päässä, helppo pestä, ei näy?
Kommentit (7)
Siihen lunnollisimpaan, eli hiustenkasvatukseen. Ravintolisät + päivittäinen pitkä päähieronta + itselleen sopivat hiustuotteet = nopea hiustenkasvu, joka ei rasita hiusta.
Hellävaraisin tuo ompelu ja muutenkin paras lopputulos+ nopeampi kuin esin liima tai mikroringit.
Ompelu.
Minulla ei ole varaa kampaajaan, joten teen itse.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:28"]
Siihen lunnollisimpaan, eli hiustenkasvatukseen. Ravintolisät + päivittäinen pitkä päähieronta + itselleen sopivat hiustuotteet = nopea hiustenkasvu, joka ei rasita hiusta.
[/quote]
Kysyttiinkö tätä? Toisilla ei hiukset vaan kasva, itselläni on olkapäille vaikka vuosia olen yrittänyt niitä kaikin keinoin kasvattaa. t. ei ap
Ompelu. Olen käyttänyt ompelutekniikalla laitettuja pidennyksiä kuusi vuotta. :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:40"]Ompelu. Olen käyttänyt ompelutekniikalla laitettuja pidennyksiä kuusi vuotta. :)
[/quote]
Ja tarkoitan tietenkin ettei kuutta vuotta putkeen vaan yhteensä sen verta. Minulla hiukset ovat pysyneet laittajasta riippuen hyvännäköisinä 2-3kk.
Ompelupidennykset! Kampaajan laittamana, ei itse värkättynä. Hairbeat Helsingissä, ihan huippu.