Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin hiustenpidennystekniikkaan olet tyytyväinen?

Vierailija
01.11.2014 |

Pitäisi laittaa hiustenpidennykset, mutta valinnanvaikeutta. Yksi vannoo teippien nimeen, toinen liiman ja kolmas joidenkin rinkuloiden. Mikä on sinulle ollut paras tekniikka? Siis säilyttää omat hiukset päässä, helppo pestä, ei näy?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelupidennykset! Kampaajan laittamana, ei itse värkättynä. Hairbeat Helsingissä, ihan huippu.

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lunnollisimpaan, eli hiustenkasvatukseen. Ravintolisät + päivittäinen pitkä päähieronta + itselleen sopivat hiustuotteet = nopea hiustenkasvu, joka ei rasita hiusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellävaraisin tuo ompelu ja muutenkin paras lopputulos+ nopeampi kuin esin liima tai mikroringit.

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelu.
Minulla ei ole varaa kampaajaan, joten teen itse.

Vierailija
5/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:28"]

Siihen lunnollisimpaan, eli hiustenkasvatukseen. Ravintolisät + päivittäinen pitkä päähieronta + itselleen sopivat hiustuotteet = nopea hiustenkasvu, joka ei rasita hiusta.

[/quote]

Kysyttiinkö tätä? Toisilla ei hiukset vaan kasva, itselläni on olkapäille vaikka vuosia olen yrittänyt niitä kaikin keinoin kasvattaa. t. ei ap

Vierailija
6/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelu. Olen käyttänyt ompelutekniikalla laitettuja pidennyksiä kuusi vuotta. :)

Vierailija
7/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:40"]Ompelu. Olen käyttänyt ompelutekniikalla laitettuja pidennyksiä kuusi vuotta. :)
[/quote]

Ja tarkoitan tietenkin ettei kuutta vuotta putkeen vaan yhteensä sen verta. Minulla hiukset ovat pysyneet laittajasta riippuen hyvännäköisinä 2-3kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän