Riita miehen kanssa ja ahdistaa
Mies on ollut paljon poissa ja kotonakin ollessaan poissaoleva. Kertoo että on uupunut. Minä tarvitsen enemmän ja siitä sanoinkin kovaan ääneen. Olemme molemmat uupuneita ja paljon tuli sanottua. Mies haukkui minut täysin. Minä sanoin hänelle etten halua enää jatkaa. Haukkuminen osui suoraan sydämeen. Olisin halunnut vain halauksen. Voihan, miten saan nukuttua? En tiedä minne mies lähti ja miksi. Tuskin tulee yöksi kotiin. Itkettääkin yhä.
Kommentit (9)
Miten saan ne mielestäni pois? Tuntuu kipeältä ja koskee.
Homma oli siinä, miehesi lähti pois ja löytää tänä iltana itselleen uuden puolison.
Sanoitko miehelle ettet halua enää jatkaa riitaa ja hän ymmärsi sen et suhteenne on ohi vai mitä?
Sanoin että tuntuu etten jaksa enää enkä tiedä mitä haluan. Uskon että löytääkin uuden. Ehkä se sitä voisi rakastaa.
Koita jaksaa, saanko kysyä ap miksi olette uupuneita?
Sinä olet syytön uhri (koska nainen on aina uhri-femakoilta opittu mantra) ja mies on hirviö?
Uskottele itsellesi näin, ei ole minulta pois.
Ap kertoisit nyt vähän edes taustaa niin voimme ehkä auttaa, painaako työhuolet/ remontit päälle ja onko teillä lapsia?
Mä niin tiedän tunteen, olen ollut samassa tilanteessa usein vuosia sitten. Älkää tehkö äkkinäisiä päätöksiä, vaan odottakaan huomista, tilanne korjaantuu, kun rauhoitutte ja juttelette asian selväksi. Kaikki pahat sanat on sanottu, mutta ei niitä tarvitse jäädä hautomaan. Voimia!