Kuinka kauan tapaat tinderdeittiä ekoilla treffeillä?
Montako minuuttia? Onko eroa pituudessa aktiviteetin mukaan esim kahvila , ravintola, kävely?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Tinderiä koskaan ehtinyt käyttää ennen kuin nykyisen puolisoni löysin mutta nettitreffeillä aikoinani opin, että ensimmäinen tapaaminen pitää aina sopia sellaiseksi, että pääsee pois tarvittaessa nopeasti. Ei syömään, leffaan tms vaan korkeintaan kahville tai lasilliselle, mieluummin kävelylle.
Lyhimmät treffit ovat ehkä olleet alle tunnin, pisimmät kolmisen vuorokautta.
No eihän kävelyltäkään niin vain pääse pois???
Hetkinen, tulipas äkkiä hätä. Menen tuonne metsikköön asioille.
Mun treffit ollut lyhimmillään 2-3 min, kun sanoin, että nyt olikin eri mies treffeillä kuin kuvissa ja pisimmillään kestänyt 5-6 tuntia. Pitkät treffit aina johtanut suhteeseen, kun vaan on natsanut ja viihtynyt tosi hyvin toisen kanssa ja jatkettu kahvilta, syömään, baariin, leffaan jne. Ihmettelen, miten joku saa menemään 3-4 h ja silti tulee pakit. Mä tiedän alle tunnissa haluanko jatkaa juttua ja poistun, kun siltä tuntuu. 🤔
Sellaiset miehen puolelta suunnitellut pikakahvit saa multa aina pakit, kun niissä ei yleensä synny aitoa vuorovaikutusta, vaan olen miehen haastateltavana ja ulkonäköni ankaran arvioinnin kohteena. Jää se fiilis puuttumaan.
Ekat treffit aina kahville, ja deitille keksitään joku tarina että aikaa on muka vain noin tunti. Näin pääsee kohteliaasti pois.
Tunnissa selvitetään vastaako ulkonäkö kuvia, onko elekieli ja hengenhaju kohdillaan sekä heitetään pientä provokaatiota, jotta selviää tiukkapipoisuuden aste.
Toisiin treffeihin panostetaan sitten huomattavasti enemmän.