mikä on parasta joulussa <3
näin etusivulla jo ensimmäisiä joulukeskuteluja ja alotan jo hyvissä ajoin jouluhypen.
Kommentit (29)
kinkku ja lanttulaatikko. edes tv:stä ei ole tule mitään hyvää, pelkkää perinteistä jouluohjelmaa (samat ohjelmat joka vuosi)
Parhaat jouluvalot ovat lapsiperheen auton takavalot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku voi olla tykkäämättä joulusta?? paras juttu koko vuonna
Mulla on esim. tuttavia joilla lapsuusjoulut ovat olleet ihan kauheita. Ei ole syntynyt mitään hyvää kuvaa joulusta. Sitten on sukulaisia ja ystäviä, joilla perheenjäsen on kuollut jouluna tai ihan joulun alla. Myös heille joulusta on ymmärrettävästi tullut kamala kokemus.
Ja sitten on myös ihmisiä, joille joulu tuntuu vain velvollisuudelta ja materiaalipakolta, ja hekään eivät joulusta pidä.
2
no joo hyviä esimerkkejä, mutta jotkut "jouluvihaajat" tuntuu vihaavan kaikkea joulussa ihan vaa vihaamisen ilosta. joululauluja,lahjoja,koristeita,valoja,herkkuja,tonttuja jne
Kyllä, inhoan kaikkia noita. No valot on OK, jos ne ei välky sillai saatanallisesti.
Se juhlan ja Pyhän tunnelma. Arki kaukana hetken aikaa. On ihanaa laittaa ja suunnitella koti kauniiksi, viihtyisämmäksi ja juhlallisemmaksi joulun ajaksi.
Parasta joulussa on kun kuusen kantaa ulos ja joulu on ohi. Kävin tällä viikolla erässä Ruotisin suunnalta tulleeseen, lähinnä autoiluun keskittyneeseen, liikkeessä ja kyllä muutama lavallinen oli jo joulukoristeita myynnissä, alkoi ahdistamaan, lehti on vielä puussa ja joulukräässää jo tarjolla, hullua.
Joulu lapsille ja lapsenlapsille on ok mutta tämä kaupallisuus on mennyt överiksi.
Odottaminen ja valmisteluiden kiireestä rauhoittuminen juhlaan.
Jouluvalot ikkunaan, siitä se alkaa. Muuten en enää niin välitä, mutta kyllä se tunnelma on parasta kun on siistiä ja kaunis pöytäliina ruokapöydässä. Toivottavasti tulee lunta, vaikka taitaa olla helsinkiläiselle turha toivo.
Mä oon jotenkin onnistunut siltä sulkemaan korvat. Varmaan , koska perhessä ei ole enää pikkulapsia.