Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirabuumi koronan aikana. Koska loppuu?

Vierailija
17.09.2021 |

Pentuja rekisteröity hurja määrä enemmän kun yleensä. Joitan rotuja saa odotella vuoden tai parikin.

Mitä veikkaatte, koska tämä pentubuumi laantuu, vai laantuuko?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pentubuumista mutta onko kodinvaihtajilla kysyntää? Voisin luopua meidän 9-vuotiaasta koirasta jos sille löytyisi kiva perhe.

Vierailija
2/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pentubuumista mutta onko kodinvaihtajilla kysyntää? Voisin luopua meidän 9-vuotiaasta koirasta jos sille löytyisi kiva perhe.

Koira on perheenjäsen. Miten olet noin hävytön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että tämä buumi johtaa eläinsuojeluyhditykseen hylättävien koirien määrän kasvuun. Itse pelastimme kaksi koiraa jo nyt ylitäydestä eläinsuojeluyhdistyksestä. Jos haluat koiran niin: Adopt, Don't Shop!

4/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on periaatteessa jees mutta mua oksettaa semmoset naiset, ketkä antaa sen koiran tulla sänkyyn ... hyi olkoon. Mää en mee semmoseen sänkyyn, jossa on ollut koira. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
5/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ottaa jos ei ole kovin isoa rotua?

Vierailija
6/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on nykyään w t tunnusmerkki, että aika pitkään varmaan jatkuu.

Näitä kouluttamattomia, keskelle katua tarpeensa tekeviä Fifejä on jo Suomi pullollaan. Koirien pitäminen taajamissa pitäisi kieltää.

Vierailija
7/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta kaveria jos pystyt antamaan kunnollisen kodin koiralle:

https://rekkurescue.com/elaimet/koirat/kodittomat/

https://www.hesy.fi/koirat/

Vierailija
8/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on nykyään w t tunnusmerkki, että aika pitkään varmaan jatkuu.

Näitä kouluttamattomia, keskelle katua tarpeensa tekeviä Fifejä on jo Suomi pullollaan. Koirien pitäminen taajamissa pitäisi kieltää.

Mun mielestä taas sinunlaiset ilkeät ihmiset pitäisi kieltää.

Vierailija
9/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy kysynnälle kun rajoitukset poistuu?

Vierailija
10/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä ehkä, kun käytöshäiriöisiä koiria pistetään kiertoon ja lopetukseen.

Vierailija
11/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden päästä ehkä, kun käytöshäiriöisiä koiria pistetään kiertoon ja lopetukseen.

Tämä. Ei oo hyvä juttu nämä buumit.

Vierailija
12/19 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustoon on kerääntynyt monta käytöshäiriöistä koiraa koronan aikana. Tälle oikeasti pitäisi tulla loppu ja koiranomistajat velvoitettava parempiin tuloksiin.

Ikävä mennä ovesta ulos ja pelätä naapurin koiraa.

Vierailija
13/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi rajoittaa sitä, kuinka monta koiraa saayhdellä perheellä olla. Nyt niitä on 4 tai 5 vähintään jokaisella.

Vierailija
14/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi. Minkä rotuinen ja onko tottunut lapsiin?971

Vierailija
15/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu siinä vaiheessa kun koirat sairastuvat ja alkavat kuolla koronaan.

Vierailija
16/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirat koronaa saa. ne syövät ulkona kakkaa ja kaikkea ja niillä on hyvä vastustuskyky.

Aika paljon nyt näkee koiria myynnissä.

Vierailija
17/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että tämä buumi johtaa eläinsuojeluyhditykseen hylättävien koirien määrän kasvuun. Itse pelastimme kaksi koiraa jo nyt ylitäydestä eläinsuojeluyhdistyksestä. Jos haluat koiran niin: Adopt, Don't Shop!

Vain rekisteröity puhdasrotuinen koira kannattaa ottaa vastuulliselta kasvattajalta, ja asiaan kuuluu, että siitä myös maksetaan. Niin tehtiin mekin reilu vuosi sitten.

Vierailija
18/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet varmasti teettää ihan tahalleen rahastuksen toivosa koiria, kun tietävät että niille on nyt kysyntää.. Huomaahan sen jo koirien hinnoissa.. Sekarotusistaki pyydetään jo rotukoiran hintaa jne..

Mun ex kaveri teki seropillaan pennut ja hinnaks 900e, vaikka on monesti sanonu ettei ymmärrä miks koirista pyydetään niin hirveitä hintoja.. Muutenkaan noita koiria ei kannattais kenen tahansa tehä.. Sen pitäs olla harkittua ja terveistä vanhemmista jne.. Onki ex kaveri nykyään..

Vierailija
19/19 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

Koirat on periaatteessa jees mutta mua oksettaa semmoset naiset, ketkä antaa sen koiran tulla sänkyyn ... hyi olkoon. Mää en mee semmoseen sänkyyn, jossa on ollut koira. 

Koira tervetullut sänkyyn, sä et :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän