Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl poisti Cien kasvojen puhdistusliinat valikoimasta!

Vierailija
16.09.2021 |

Mitä ihmettä Lidlin tuotekehittäjällä on ollut ajatuksena tässä? Ihan parhaat puhdistusliinat, lähti meikit kaikista parhaiten. Nyt tullut kokeiltua monia eri merkkejä, yhtä hyvää ei oo löytynyt.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia rainbow meikinpuhdistusliinoja. Enkä vaihda ja kyseinen tuote oli ylivoimainen eräässä testissä. Eli oli kaikkien mielestä paras ehdolla olleista testattavista puhdistusliinoista. Maksaa prismassa n 1,10e 25 kpl. Kokeilkaa niin ihastutte.

Vierailija
42/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se puhdistusvaahto. Aivan sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaahto 🙁🙁

Vierailija
44/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun suosikki, se Cienin puhdistusvaahtokin poistui.

EIKÄ!!! Miksi? Liian halpoja vissiin?

Vierailija
45/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahto on valmistettu Suomessa. En ole saanut selville tekevätkö vastaavaa tuotetta jollekin muulle merkille.

Vierailija
46/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin se puhdistusvaahto. Aivan sairasta.

Laitoin palautetta lidliin just tuosta puhdistusvaahdosta että tuote takaisin. Oli allergialiiton suosittelema.

Vierailija
47/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi pistää Lidlille asiasta palautetta:

https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport

Palaute annettu, antakaahan muutkin!

👍

Mukana ollaan!

Vierailija
48/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on vauvvojen peffa pyykeitä Lupiluu merkkisiä. Ne ovat hyviä ihan kaikkeen puhdistukseen naamaankin. Niisä on vähän öljyä joten puhdistuu hellästi ja herkkä iho ei kärsi. Niillä voi pyyhkiä kotona ihan kaiken. Halpoja ovat vuosikausia olen käyttäänyt

Vierailija
49/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuten kaikki oikeasti hyvät tuotteet ja tilalle tulee täyttä skeidaa!

Vierailija
50/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt vuosia rainbow meikinpuhdistusliinoja. Enkä vaihda ja kyseinen tuote oli ylivoimainen eräässä testissä. Eli oli kaikkien mielestä paras ehdolla olleista testattavista puhdistusliinoista. Maksaa prismassa n 1,10e 25 kpl. Kokeilkaa niin ihastutte.

Komppaan. Olen kokeillut monia ja tuo on ehdottomasti paras ja vielä halpa.

Siin on sopivasti kosteutta. Monet liinat ovat liian nihkeitä ja ei ole hyvä jos joutuu hankaamaan kasvojaan liian vähän kosteutta sisältävällä liinalla.

Vierailija
51/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl poisti myös kertakayttölautaset valikoimistaan. Totuttu aina täydentämään mökki käyttöä varten noita kertiksiä lidlistä ja ihmetelty kun olleet viime aikoina aina loppu. No kysäsin tossa niin niissä olevan muovin takia poistettu valikoimista.

Vierailija
52/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lup iluu kirjoitti:

Lidlissä on vauvvojen peffa pyykeitä Lupiluu merkkisiä. Ne ovat hyviä ihan kaikkeen puhdistukseen naamaankin. Niisä on vähän öljyä joten puhdistuu hellästi ja herkkä iho ei kärsi. Niillä voi pyyhkiä kotona ihan kaiken. Halpoja ovat vuosikausia olen käyttäänyt

Lähteekö vedenkestävät meikitkin? Epäilen.

Vierailija
53/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääs tosiaan kaikki joita tämä harmittaa, palautetta Lidlille!

Vierailija
54/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että poisti. Täysin turhake. Kaikki tuollaiset tuotteet pitäisi kieltää, samalla lailla kuin muovipillit. Roskaavat luontoa ja meriä, tukkivat putkistoja kun kuitenkin joku tolvana niitä veskistä vetää alas.

Sinulle turhake, muille hyödyllinen. En tykkää itse käyttää kondomia kumppanini kanssa, mutta en kutsu sitä turhakkeeksi. Joillekin se sopii.

Vierailija
55/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä!

Täällä taas uudet meikinpoistoliinat testissä, tällä kertaa Garnier Skinactive - Cleansing Wipes super comfort.

Aivan sysip*ska tuote, tarjouksessa Cittarissa 2,80€ muistaakseni. Saa hinkata ihoa voimalla, että lähtis meikit. Epämiellyttävää kuviota kaikenlisäksi noissa liinoissa, tuntuu hölmöltä ihoa vasten. Ei jatkoon.

Vierailija
56/79 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä!

Täällä taas uudet meikinpoistoliinat testissä, tällä kertaa Garnier Skinactive - Cleansing Wipes super comfort.

Aivan sysip*ska tuote, tarjouksessa Cittarissa 2,80€ muistaakseni. Saa hinkata ihoa voimalla, että lähtis meikit. Epämiellyttävää kuviota kaikenlisäksi noissa liinoissa, tuntuu hölmöltä ihoa vasten. Ei jatkoon.

Kokeile sitä rainbow tuotetta. Löytyy s- ryhmän kaupoista. Itse ostin sitä lähikaupan Salesta.

Toimii tosi hyvin kuten tuossa ylempänä mainittu. Eikä tarvii hinkata.

Vierailija
57/79 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi pistää Lidlille asiasta palautetta:

https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport

Pakko oli itsekin antaa palautetta, kiitokset linkistä!

Vierailija
58/79 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Sinun ei tarvitse onneksi päättää, mikä on tarpeellista muille ihmisille

Sinäkö sen päätät?

Vierailija
59/79 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kaikki hyvät tuotteet poistuu valikoimista! 😑 Tai sitten tehdään jotain "tuotekehitystä" ja tuloksena vain surkeampi versio vanhasta hyvästä tuotteesta.

Kun kysyt miltä tahansa yritykseltä tai asiantuntijalta, niin kaikki kehitys ja muutos on ainoastaan hyväksi. Miksi hyväksymme tuollaista kun siinä ei ole mitään järkeä. Suurin osa kehityksestä on kuluttajan näkökulmasta surkeaa..

Vierailija
60/79 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun suosikki, se Cienin puhdistusvaahtokin poistui.

Tää oli myös ”kiva” yllätys! Miksi ihmeessä??

Ärsyttävää. Sieltä poistuu muutenkin koko ajan jotain. Ja ihan perusjutut loppu. Ihan turha suunnitella kauppalistaa kun uusiksi menee kuitenkin, kiva sitten siellä arpoa löytyykö edes puolet tarvittavista. Onkin vaihdettu muualle.

Pirkka argan puhdistusvaahto 6e.kestää,ei kuivata ihoa kuten lidl tai tokmanni versio.

No, me tytön kanssa löydettiin onneksi toinen vaahto, ei oltais vaihdettu muuten mutta poistumisen takia. Vaikka Lidliin tulisi uusi niin taidetaan kyllä pitäytyä tuossa uudessa.