Kuka tuo on nyt tässä Veitolan yökylässä?
Kommentit (48)
Minua jotenkin huvitti se, kun Gettomasa sanoi, että häntä ärsytti ja ärsyttää se, että yliopisto-opiskelijat ajattelevat, että hänen pitäisi kasvaa aikuiseksi yms. ja sanoi, että saa paremman mielen, kun miettii sitä, kuinka paljon enemmän hän tienaa kuin nämä yliopiston käyneet. Mielestäni tuo paljon rahaa = onnistuneempi ihminen on aika keskenkasvuista ajattelua.
Veikkaan että 90 % tota paskaa katsovista on tatska 😅
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin huvitti se, kun Gettomasa sanoi, että häntä ärsytti ja ärsyttää se, että yliopisto-opiskelijat ajattelevat, että hänen pitäisi kasvaa aikuiseksi yms. ja sanoi, että saa paremman mielen, kun miettii sitä, kuinka paljon enemmän hän tienaa kuin nämä yliopiston käyneet. Mielestäni tuo paljon rahaa = onnistuneempi ihminen on aika keskenkasvuista ajattelua.
Anteeks mitä GETTOMASA muka tienaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ei yhtään tajua Marian pointtia :D Hirveä huuto kun toinen kyseenalaistaa.
Ei, vaan kaikki on kyllästyneitä tohon jatkuvaan loukkaantumiseen joka hemmetin asiasta. Myös Gettomasa.
Eihän siinä kukaan mistään loukkaantunut :D Paitsi ehkä Masa siitä, että hänen pullisteluaan ei varauksettomasti ihaillakaan.
Veitola loukkaantui niistä laulun sanoista ja alkoi vaatimaan selitystä miksi naisia alennetaan. Hitto mikä akka toi on, etsimällä etsii asioita mistä voi päästä nillittämään.
Veitolaa loukkaa tuollainen misogyniä, joka Suomessa innostaa ruskeita tyttöjä, kuten Ylen synttäreillä kuulimme R. I. soittamasta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Pashan exä
Ja Pasha on siis Venäjältä Suomeen muuttanut luomurintainen malli.
🙄🤭
Vierailija kirjoitti:
Hän on TAITEILIJA Gettomasa.
🤣
AAh...voisi kyllä ajaa minua! Ihana mies kun ei ole mikään tossu.