Mitä tekisit, jos kaikki viimeisen viikon aikana Av:lle kirjoittamasi viestit...
ilmestyisivät Facebook-seinällesi nimesi ja kuvasi kera?
Kommentit (19)
Huh. Onneks en oo facebookissa. Ois kamalaa.
Njaa, saisin varmaan selitellä miehelleni edellisen suhteeni seksiseikkailuja. Oli seksitavat vähän eri sfääreissä kuin nykyisen kanssa.
Jaiks. Kuolisin. Katoisin maan alle :D
Eipä tuo niin kauhea tragedia olisi. Vähän kiusallista olisi toki se, että kerroin omaavani aivan vaaleat häpykarvat.
Hitto varmaan avioero tulis. + muuttaisin jonnekin hyvin, hyvin kauas häpeämään.
Mä kans häpeäisin silmät päästäni
Ap
Varmasti kuolisin, vähintäänkin häpeään :D
No nyt viikon aikana on tullut kirjoiteltua aika iisejä juttuja, mutta kyllä mä siltikin vajoaisin maan alle.
Ihailisin nokkeluuttani, tätä näppärää verbaaliakrobatiaa yhdistettynä partaveitsenterävään älyyn. Kuten täälläkin.
Joku saattaisi ihmetellä, miksi naisena esiinnyn miehenä, joka vihaa naisia. :D
En ole tainnut mitään ihmeellisempiä kirjoitella. Ei ole tarvetta esittää anonyyminakaan erilaista kuin oikeasti olen tai laukoa asiattomuuksia.
Hetkinen... olisin ylpeä Reino Nordin - ketjuun kirjoittamistani hauskoista oivalluksista, mutta häpeäisin vähän erään julkkispariskunnan suhteen hanakkaa puolustamistani. Eniten häpeäisin avautumisiani siitä, millaista ahdistelua olen joutunut kokemaan sekä valitustani seksielämän puutteesta. Jep, kyllä se häpeä olisi päällimmäinen tunne.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:06"]Mä kans häpeäisin silmät päästäni
Ap
[/quote]
Meitä olis sitten monta:)
Hävettäis, mut ei mitään vakavaa. Ja suurin osa kommenteista katoaa kesken kirjoittamisen kun tulee "sivu kaatunut, lataa uudelleen" siis kännykällä oon täällä. Pelkään kyllä vitusti tuo sinistä F-painiketta tuolla yläkulmassa :D
Kuolisin