Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä h uoriin, mutta taudit pelottaa

Vierailija
16.09.2021 |

Vaikka kumi olisikin käytössä, niin joku herppeshän voi silti kikkeliin tarttua. Naista pitäs kuitenkin saada ja muuten en saa kun maksamalla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Huonoja ovat. Olen käynyt. Miks et muuten saa naista? Kyllä mä saan vaikka olen ihan tavallinen mies.

Vierailija
2/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tänne etelään. Täällä on joka miehelle parikin naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikuissako olet?

Vierailija
4/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaikuissako olet?

Ihan täällä isolla kirkolla

Vierailija
5/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias mies, en ole koskaan saanut pillua. Unelmani olisi naida pilluun yön yli.

Tähän asti olen pannut kahta miestä, nuorta sellaista ikäistäni ja ottanut heiltä suihin. Aina kun toinen heistä otti minulta suihin, se tuntui ihanalta. Puolalaisen kanssa pantiin hotellissa tunteja. Nielin hänen spermat, joita tuli väsymättömästi ja yhä uudelleen, hän runkutti mun penistä session lopuksi joka laukesi kunnolla.

Muistelen hyvällä niitä öitä vuodelta 2016.

Vierailija
6/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet neitsyt niin käy ja kumin kanssa, jos luulet ettei rakkautta löydy. Muussa tapauksessa säästä rahasi.

Vierailija
7/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä taytyy ottaa riskejä, kehoittaisin varaamaan ajan sopivalle tytylle. Maksulliset ovat hyvin tarkkoja hygieniastaan ja kumin käytöstä, ainakaan itselläni ei ole ollut mitään ongelmia heidän kanssaan. Kannattaa alkuuun varata aika jollekin hyväksi todetulle kotimaiselle tytölle, jolloin kommunikointi on helpompaa. Ota tunnin aika, niin ei tule kiirettä. Sen jälkeen kannattaa siirtyä tsekkityttöihin, ne ovat laadukkaita ja edullisempia, varsinkin opiskelija-amatöörit ovat olleet todella hyviä. Valitettavasti näin korona-aikana aitojen tsekkiamatöörien määrä Suomessa on ollut vähäinen, mutta eiköhän tilanne parane. 

Vierailija
8/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene julkkis maksulliselle. Sille joka joka pitää vastaanottoa omassa kotonaan T. F.

Kirjankin on tämä daami kirjoittanut ja julkisuudessa paljon ollut, rautainen ja turvallinen ammattilainen.

Vierailija
9/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan rohkeasti. Helppo tapa hoitaa asiat pois päiväjärjestyksestä. Vaikka muutoonkin saisi seuraa, niin siltikin vaivattomampi tapa, ilman sitä kaikkia ylimääräistä.

Vierailija
10/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaikuissako olet?

Ihan täällä isolla kirkolla

Vatikaanissa?

Vierailija
11/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Huonoja ovat. Olen käynyt. Miks et muuten saa naista? Kyllä mä saan vaikka olen ihan tavallinen mies.

Harrastajat ovat vähemmän tarkkoja hygieniasta ja suojautumisesta.

Vierailija
12/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan. Itsekkin käyn välillä vaihtelun vuoksi rahoja tuhlaamassa omia kun ovat. Ja kyllä aina on ollu hygienia kunnossa,suihkuunkin päässy lopuks. Viimeksi kun kävin niin yllätyksekseni daami kysyi aluksi että haluanko kahta. No totta kai se mulle kävi ja hauskaa pidettiin melkein kaks tuntia kahden kanssa melkein yhden hinnalla.

Vierailija
13/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että naisissa jotka lähtevät yhden yön suhteisiin, on huomattavasti suurempi riski saada tauti kuin ammattilaisten kanssa. Ammattilaiset tietävät (tässäkin asiassa) miten toimitaan paremmin kuin satunnaiset säädöt.

Vierailija
14/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että naisissa jotka lähtevät yhden yön suhteisiin, on huomattavasti suurempi riski saada tauti kuin ammattilaisten kanssa. Ammattilaiset tietävät (tässäkin asiassa) miten toimitaan paremmin kuin satunnaiset säädöt.

On paljonsuurempi mahollisuus saada tauti pettävältä perheenäidiltä kuin maksulliselta. Maksulliset on tarkkoja hygieniasta, ei vaella kädet plun ja munan välillä, ilman kumia.

Ja jos löytyy semmonen joka antaa lisähinnasta llman kumia, ei kannata mennä

Vierailija
15/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riskiä jos pistelee peniksellään tuntematonta vastaantulijaa luvallisesti peppuun ja sitten ottaa samaisen vastaantulijan peniksen suihin ja hän mun penistä suihin ja peppuseksiin?

Kondomia ajattelin käyttää, mutta voivat ne irtosuhteetkin olla aika riskejä.

Vierailija
16/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mennä kenen hyvänsä sänkyyn, tässä eroan miehestä, vaika kuinka seksiä rakastankin.

Vierailija
17/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi mennä kenen hyvänsä sänkyyn, tässä eroan miehestä, vaika kuinka seksiä rakastankin.

Eihän maksullisiinkaan mennä pohjalta "kuka tahansa käy". Seuraan profiileja ja ehkä kerran pari vuodessa kuvista tulee vaikutelma, että voisi kokeillakin.

Vierailija
18/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän maksullisiinkaan mennä pohjalta "kuka tahansa käy". Seuraan profiileja ja ehkä kerran pari vuodessa kuvista tulee vaikutelma, että voisi kokeillakin.

Ok, silti. Menet ihan tuntemattoman luo. ring sing ovikello.  ja "sisään" ihan kirjaimellisesti. En osais.

Vierailija
19/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tauteja tarvitse eikä kannata pelätä sitä varten on lääkereitä.

Ammatti harpun luokse vaan ja kunnon irstailut pystyyn!

Vierailija
20/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin niitä ihmisiä on erilaisia, eipä ne kaikki miehetkään niin pysty tekemään. Tärkeintä on ymmärtää, että kumpikaan vaihtoehto ei ole väärin, mutta se on jos sanoo jomman kumman olevan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan