Joko ikävöit tai kaipaat helteitä?
Kommentit (33)
Olen ikävöinut jo kauan. Vihaan kylmyyttä.
Ikävöin sitä kun oli jo aamulla 7.30 se 25 astetta lämpöä :(
Olen ikävöinyt helteitä elokuun ensimmäiseltä viikolta lähtien. Vielä pitäisi 8-11 kuukautta jaksaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sitä kun oli jo aamulla 7.30 se 25 astetta lämpöä :(
Oi se oli ihanaa. Ihan kuin jossain etelänreissulla olis ollut. Ei sinnekään pääse, kyllä on ankeeta :(
Todella raikasta, jäätävä tuuli suoraan jäämereltä käy ainakin täällä.
Kyllä ja siksi on lennot varattu jo 27.9.
Tämän hetkinen ilma on ihanan raikas syksy sää. Pari kuukuatta niin sitten alkaa se järkyttävä pimeys ja lumi/loska/jääsade. Tuntuu, että se kestää ikuisuuden.
EEEEENNNNN! ihana käydä nyt lenkilläkin
En todellakaan, inhoan hellettä. Kesällä voisi olla joku 20 astetta lämmintä, ei enempää.
Ikävöin kesää, en niinkään tappohelteitä. Mutta mulle kesä ja lämmin ilma, lämpöisine vesineen on jotenkin tosi tärkeää ja meditoivaa. Sairastan masennusta ja tuntuu että kesäisin oloni on vakaimmillaan. Ikävöin niitä aamu-uinteja ja ihania vihreitä lehtiä.:)
Oletko vammainen, ikävöit varmasti paskaasikin kun olet sen pöntöstä vetänyt, vitunihmisperse.
Ikävöin kesää aina. Se menee niin äkkiä. Siitä hetkestä pitää ottaa kaikki ilo irti. Tosin ei tarvitsisi olla 30 astetta vaan ihan vaikka max 25.
Kyllä se kesän valoisuus piristää myös.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vammainen, ikävöit varmasti paskaasikin kun olet sen pöntöstä vetänyt, vitunihmisperse.
😂👌🏻
En ikävöi helteitä. Yhtään.
Mutta nyt on ollut ainakin hyvä kesä sekä hellettä, että viileyttä rakastaville. Puolet kesäkuusta ja heinäkuu olivat kuumia, elokuu viileämpi.
Olisi kiva saada joskus ihan tavanomainen kesä, eikä mitään ääripäitä. Eli puolipilvistä ja 20-22 astetta lämmintä, välillä sataisi. Nyt sadetta tulikin sitten kaatamalla elokuussa.
Säät ovat muuttuneet oudoiksi. Kaikkea on ihan liikaa kerralla.
En ikävöi helteitä, mutta valoa kyllä.
On syksy ja tuttu mukava vuodenaika.
Samaa rumbaa mennään vuodesta toiseen, joten ikävä ei jää. Vuosikin menee nopeasti, joten kohta se kesäkin on taas ovella.
Olen ikävöinyt siitä asti kun loppuivat.
Inhoan kylmää ja tätä aikaa kun vihreä muuttuu ruskeaksi. Ankeaa kun kaikki kasvien ja puiden lehdet kuolee, on kosteaa ja pimeää.
En todellakaan. Täydellinen sää nyt ❤️