Minun aviomies on tukkijätkä. Olen niin ylpeä hänestä! Hän laskettelee kuohuvat kosket sulavasti jäntevä lihaksikas
vartalonsa saa jokien rannoilla naiset huokailemaan ihastuksesta.
Monet tukkisumat hän on purkanut kun taitamattomammat tukkijätkät eivät ole siihen kyenneet. Nyt odotan häntä kotiin tukkien uitto reissultaan. Olen valmistanut meille illalliseksi karjalanpaistia ja perunamuusia. Jälkiruoaksi on mustikkapiirakkaa siihen tukkijätkämieheni on poiminut mustikat.
Pihasaunamme piipusta jo savu nousee. Ruokailun ja saunan jälkeen heittäydymme sänkyymme johon vaihdoin puhtaat valkeat lakanat.
Oih! Elämä on ihanaa!
Kommentit (21)
Erittäin huono. Sinun ei kannata kirjoittaa palstalle mitään, jos tuota parempaa proosaa ei synny.
Olipa ihana viesti. :D! Lissäää! Tuollaisia miehiä kun olisikin.
Tukkipoika se lautallansa on kuin vesilintu. Tukkipoika se lautallansa, se on iso herra.
Ei näitä ole ollut enää aikoihin :D. Onhan vahva nuori mies tukilla seksikäs mielikuva, jos on vielä iso mela pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, kesät talvet laskettelee uitolla ja koskissa, vai? Laulaako se myös?
Hän laskettelee keväästä jäiden tuloon asti.
Talvisin hän on savotalla. Savottatöissä hänellä on itse tehdyt kumivarsinahkasaappaat. Ajatella että jopa jalkineiden valmistus hänelta luontuu. Kyllä hän myös laulaa ja upeammin kuin Tauno Palo ja Olavi Virta yhteensä.
Ajattelin vaan kysyä, että kuinkas teillä talvet sujuu? Käykö mies vaihtamassa paitaa ja vetämässä kelloa joka lauantai?
Hetkinen, nyt on syyskuu. Erottelukin on loppunut jo aikoja sitten. Niin, vuosi taisi olla 1995 tai jotain sitä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana viesti. :D! Lissäää! Tuollaisia miehiä kun olisikin.
Meitä ei montaa ole enää. Pidä kiirettä.
Oma mieheni on viinalla kyllästetty uppotukki, vaihtaisin sen sinun mieheesi koska vain.
Harmi tosiaan, tukinuittoa ei Suomessa enää tehdä. Kanadassa saattaa olla muutama tukkipoika. Mutta vanhoissa suomifilmeissä uittavat, laulavat ja ovat komeita. Ja naivat kaikki rannalla vilkuttavat naiset. Ja tätä ikuisesti.
Luin tämän tekstin bussissa ja kaikki nousi seisomaan ja taputti.
Karun elokuva Koskenlaskijan morsian on suosikkejani. Siinä on upeata koskimaisemaa ja tämä morsian laskee kosken todella hienosti. Ottaisin minäkin koskenlaskijamiehen, jos niitä olis.
Ei sellaisia ole enää kuin elokuvissa.
Koskenlaskijan makaronilaatikko on parasta!
Lähetän mielessäni lämpimät kiitokset miehellesi, kun seuraavan kerran tätä syön.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään sähköjätkä on suositumpi
Tai e-urheilujätkä
Ai, kesät talvet laskettelee uitolla ja koskissa, vai? Laulaako se myös?