Paras anaaliasento vasta-alkajalle?
Kommentit (17)
Kyljellään sikiöasennossa. Mies voi sitten tulla apajille mistä parhaiten pääsee.
Takaapäin on ihan hyvä lusikan lisäksi
Takaapäin peppu pystyssä kontillaan. Vähän reidet avoinna niin ei purista liikaa. Paljon liukkaria ja varovaisesti edeten. Ei laskusta syvälle vaan vähän kerrallaan. Kumi miehellä.
Lusikassa taidettiin aluksi anaaliyhdyntää harrastaa, mutta takaapäin puolison pylly pystyssä on nykyään vuosien jälkeen suosikki. Joskus hän on myös ratsastanut kulli pyllyssä ja onpa lähärissäkin kakkoseen lykitty.
Vaimo pöydällä selällään, jalat minun olkapäillä, seison ja työntelen siinä pyllyyn.
Anaalipoliisi on tulossa pillit päällä.
Jalka ylös on oikea asento. Koska näet selvästi. Mutta takana on myös hyvä. :)
Kokenut m kirjoitti:
Takaapäin peppu pystyssä kontillaan. Vähän reidet avoinna niin ei purista liikaa. Paljon liukkaria ja varovaisesti edeten. Ei laskusta syvälle vaan vähän kerrallaan. Kumi miehellä.
Haluan minäkin näin ;)
-M-
https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/g19686611/anal-sex-positio…
Parhaat anaaliseksi asennot kuvin ja selityksin.
Itse anaaliseksi veteraanina tykkään lähetyssaarnaaja asennosta. Silloin kulli työntyy anaalissa kaikkein syvimmälle ja saan helposti orkun.
Lähäri on mielestäni paras, koska siinä pillusta valuu jatkuvasti lisää liukastetta ja mahdolliset ylimääräiset liukasteet ja eritteet eivät valu pilluun aiheuttamaan tulehduksia yms.
Ensimmäisiin kertoihin lusikka on kaikkein kivuttomin. Tiedän kokemuksesta että kontallaan eka kerta voi sattua ihan perhanasti mutta lusikassa onnistuikin ihan miellyttävästi
Taas yksi perseenkairaaja joka haluaa suolistobakteeja mulkun päähän.
Itse kokeilin eka kerran kolmen kimpassa 1 n 2m. :) Siinä samalla kuin Panin naista, niin mies työntyi hitaasti minun sisälle.. oli aika erikoinen kokemus joten tulin melkein heti sen jälkeen :D
Aikoinaan nuorena miehenä 90 luvun alussa vein peppuneitsyyden silloiselta tyttöystävältäni. Hän sitä itse ehdotti että voisimme kokeilla. Hän asettui kontilleen sängylle odottamaan ja itse hain kylpyhuoneesta kosteusvoidetta liukkariksi. Olin kova kuin kivi työntyessäni sisään. Näky oli aivan uskomattoman kiihottava. Kun olin liukunut sisään hän pyysi voihkien että pysyisin paikoillani. Halusi tottua kaluun sisällään ja antaa pepun venyä. Pian kuitenkin hän antoi luvan liikkua ja se oli kyllä niin kiimaista touhua että huh huh. Paljaalla laukesin ja sykkivä kalu pumppasi spermat hänen sisälleen.
Meillä aloiteltiin lusikassa.