Rakastaako mieheni enää minua, vaikka sanoo rakastavansa
Sanoo joka viestissä ja puhelussa rakastavansa, mutta on muuttunut ihmisenä niin paljon, että en kohta uskalla edes jutella hänen kanssa mihinkään suhteeseemme liittyvästä. Nykyään on ärtyisä, joka päivä väsynyt, seksiä on harvakseltaan n.1 kerta viikossa ja siitäkään en uskalla sanoa, kokee valittamisena ja alkaa huutamaan.
Ollaan oltu kohta 5vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta, yksi yhteinen. Ensimmäiset 3vuotta olimme kuin vasta rakastuneita ja seksiä oli paljon. Minä olin ensimmäiset vuodet se hankala ja nyt kaikki on toisinpäin. Mies on paljon töiden takia pois kotoa ja minä olen aina kotona yksin, en voi harrastaa mitään, eikä minulla ole muuta elämää kuin mies ja lapset. Mies huolehtii yksin kaikki perheemme kulut. Ikävöin sinne missä on ihmisiä ja nyt se tunne on voimistunut kun en enää tunne olevani miehelleni kaikki kaikessa.
Olen joskus jopa miettinyt, että yrittääkö hän väkisin sinnitellä tässä?
Kun kysyn rakastaako oikeasti vai sanooko vain rakastavansa niin suuttuu :(
Mietin usein eroa, koska ikuista tuntuu, että hänellä on paha olla..mutta toivo siitä että hänestä tulisi se sama lämmin ja kiihkeä mies pitää minut tässä.
Kommentit (3)
Varmasti sua rakastaa, ei oo mitään syytä epäillä sitä. Ei rakkaus ole vain tunteita, se pysyy vaikkei ois niitä tunteita niin. Pysy vaan hänen kanssaan, pitemmän päälle se on hyvää ja parasta teille kaikille. Miehellä on varmasti omia sisäisiä paineita ja ärtyisyys johtuu siitä. Kun on kaukana on helpompi kertoa tunteensa, kuten sanoit puhelut ja viestit. Lähellä ollessa taas purkautuu nuita sisimmän painoja. Sua rakastaa ja rakasta sinäkin häntä sellaisena kun on.
Pelottavaa ajatella, että pitäisi olla toiselle kaikki kaikessa, eihän sillä toisella sitten olisi muuta elämää ollenkaan ja todellisuus olisi nuppineulanpään kokoinen.
Ehkä miehesi on kärttyisä siksi, että et oman ahtaan arkesi takia voi tarjota hänelle älyllistä ja henkistä vuorovaikutusta, onhan parisuhde muutakin kuin seksiä ja lemmestä lepertelyä. Suhteenne ei tällä hetkellä ole tasavertainen. Mitä miehesi pitäisi tehdä jotta uskoisit, että hän rakastaa sinua?
Ala opiskella jotakin kiinnostavaa ja haastavaa, vaikka avoimessa. Siten pääset ainakin henkisesti kotipiirin ulkopuolelle.
Miten niin et voi harrastaa mitään? Netin ansiosta kotonakin voi tehdä kaikenlaista, jos ei voi muualle lähteä.