Missä olit kun rahaeliitti räjäytti WTC-tornit?
Kommentit (22)
Pizzerian alakerrassa paistamassa vauvoja
Lolitaexpressissä matkalla Epsteinin saarelle.
Minä olin hiekkakuopalla katsomassa kuulentojen uusia kuvauksia.
Bill Gatesin kanssa kehiteltiin Covid-19-rokotetta, joka listii kaikki muut paitsi todelliset hallitsijat
Kaapattuna ufossa saamassa probea anaaliin :-(
Kaipa al-qaidaa voi rahaeliitiksikin kutsua. Kotona olin.
Larry Silversteinin kanssa väestönsuojassa juonimassa sotaa Israelin hyväksi
Missä olit kun WTC-torneista kultavarantoja ennen iskuja turvaan siirtäneistä kuorma-autoista yksi hajosi ja jumitti liikenteen?
Entäs missä olit kun 2 viikkoa ennen iskuja annettiin määrys, että pommikoiria ei saa päästää WTC-torneihin?
Missä olit kun sekopäinen ap avasi ketjun? Itse istun onneksi vessassa.. muualla olisi vituttanut avata näin huono ketju
Vierailija kirjoitti:
Missä olit kun sekopäinen ap avasi ketjun? Itse istun onneksi vessassa.. muualla olisi vituttanut avata näin huono ketju
Voi voi. Nyt meni lampaalla tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Truth hurts.
Mitähän aineita aloittajan kaltaiset vetää
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä olin kun avasi, mutta nyt lukiessa väännän juuri pythonia....
Avaruusaluksella marssilaisten kanssa matkalla kohti Jupiteria.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän aineita aloittajan kaltaiset vetää
Kanjabista, alkkista, píriä ja taikasieniä. Ap
Olin liskoihmisten ja illuminatin kanssa suunnittelemassa väestönvaihtoa ja tunneleita, joissa säilyttää eitoivottua ainesta.
Harmi, että meidän seurantasirut paljastuivat, kun niin kauan käytettiin niihinkin aikaa.