Aviomies pahoinpiteli opettajan kesken etätunnin. Lapset järkyttyivät
Kommentit (541)
Ja surullista ettei opettajalla ollut vaatimuksia miestään kohtaan, eikä kertonut itse oikeudessa tapahtumista mitään .
Aivan järkyttävää. Ja pelkkää ehdollista. Taas psykopaatit on oikeudessa päättäneet ei tämä mitään. Onhan tämä ihminen nyt turvassa eikä asu enää tuon hullun kanssa?
Wtf Oliko se avustaja jättänyt lapset keskenään kuuntelemaan opettajan pahoinpitelyä? Kai se nyt soitti poliisille käynnissä olevasta pahoinpitelystä ja ilmoitti sen jälkeen rehtorille?
Uutisen mukaan se vaan lähti välitunnille.
Vierailija kirjoitti:
Ja surullista ettei opettajalla ollut vaatimuksia miestään kohtaan, eikä kertonut itse oikeudessa tapahtumista mitään .
Ei tietenkään ettei se tapa häntä kun vapautuu.
Järkyttävää. Mies varmaan luullut että juttelee läppärillä jonkun toisen miehen kanssa tai jotain yhtä hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se edes vankeutta saanut.
Narsisti lamauttanut uhrinsa niin, ettei tämä pyydä edes apua pakoon pääsemiseen. Joku pahoinpitely jää sitten viimeiseksi.
Surullisinta tässä on että naisella ei ollut vaatimuksia miestään kohtaan. Mies saanut alistettua naisen kunnolla. Toivottavasti eivät asu enää yhdessä.
Sitä se alkoholi teettää. Toivottavasti laillistetaan vaihtoehtoisia aineita rentoutumiseen.
Avustaja varmaan etänä toisaalla. Poilliisit soitti toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Mies varmaan luullut että juttelee läppärillä jonkun toisen miehen kanssa tai jotain yhtä hullua.
Miksi olisi niin luullut? Jotkut voivat olla kyllä vihaisia ihan siitä, että nainen on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautuu mistä? Ei saanut vankilatuomiota vaan ehdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai ehdollista, ei istu päivääkään mistä vapautua.
Vierailija kirjoitti:
Uhrin reaktio kertoo että ei ollut ainut kerta. Ihmisparkaa varmaan pahoinpidelty vuosia kun ei enää pysty edes itseään puolustamaan. Ja meidän oikeusjärjestelmä siunaa sen.
Toivottavasti nainen ymmärtäisi lähteä. Kuten tuolla jo aiemmin sanottiin, seuraavaksi lähtee todennäköisesti henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautuu mistä? Ei saanut vankilatuomiota vaan ehdollista.
Totta, luin huonosti. Aivot lyö lukkoon aina näiden tuomioiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitelylle oli varmasti hyvä syy.
Alkoholin aiheuttama psykoosi.
Kaikkia hulluja