Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympiavoittaja oli 15-vuotias joutuessaan hirviölääkärin hotellihuoneeseen

Vierailija
16.09.2021 |

"Kerroin heille, että ensimmäinen asia, mitä Larry Nassar ikinä sanoi minulle oli se, että minun pitäisi käyttää sortseja ilman, että laitan pikkuhousut alle, jotta hänen olisi helpompi tutkia minua.
Ja paria minuuttia myöhemmin, hänen sormensa olivat vaginassani, Maroney sanoi senaatin edessä ABC Newsin mukaan."
Onneksi tuo mulkvisti on loppuikänsä lukemassa tiilenpäitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vanhemmat? Mitä he ovat ajatelleet, kun ovat päästäneet lapsen yksinään jonnekin voimistelu-leirille?

Tyttölapset ovat niin aikuisia olevinaan, mutta sitten kun napsahtaa omaan leukaan, räpsytellään silmiä ja itkeä tihrustetaan. Oliko pakko suostua mihinkään ”tutkimuksiin” tai lääkityksiin? Tyhmät ihmiset ansaitsevatkin paskat kohtalonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on taitoluistelussa ollut ja oli loppujen lopuksi aika helppo selvittää kuka, tosin arvasin sen muutenkin tietyistä asioista. Selvitys sillä tavalla, kun kerrottiin missä on ennen ollut ja missä on nyt ja taustasta annettiin niukasti, mutta juuri sen verran riittävästi tietoa. Ajattelin jo kun katsoin jotain kisaa, että tää tyyppi ei sais mun tyttöä valmentaa, jos olis se tytär ja jos se tytär harrastaisi lajia. Mutta ei lapset noista kerro, valmentajiin luotetaan liikaa. Tuntuu siltä, että just tietynlaiset tyypit hakeutuu valmentamaan lajeihin, joissa on nuoria tyttöjä. 

Vierailija
4/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juuh. 

Olisi kyllä ollut tooosi kauheaa 15-vuotiaana poikasena joutua panemaan naislääkäriä. Siinä iässähän ei paljon muuta edes ajatella kuin seksiä. Ei 15 mikään pallero enää ole, vaikka tietysti alaikäinen. 

No laki on laki tietenkin, mutta en nyt ihan hirveästi pysty tuntemaan sympatiaa näissä jutuissa. Ihan eri asia tietenkin jos uhrina on oikeasti lapsi. Sellaisten tekijät ovat alhaisinta moskaa. Mutta 15v osaa kyllä jo kieltäytyä jos ei kiinnosta. Itse taisin käydä ekan kerran baarissakin joskus 15 tai 16. 

Vierailija
5/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juuh. 

Olisi kyllä ollut tooosi kauheaa 15-vuotiaana poikasena joutua panemaan naislääkäriä. Siinä iässähän ei paljon muuta edes ajatella kuin seksiä. Ei 15 mikään pallero enää ole, vaikka tietysti alaikäinen. 

No laki on laki tietenkin, mutta en nyt ihan hirveästi pysty tuntemaan sympatiaa näissä jutuissa. Ihan eri asia tietenkin jos uhrina on oikeasti lapsi. Sellaisten tekijät ovat alhaisinta moskaa. Mutta 15v osaa kyllä jo kieltäytyä jos ei kiinnosta. Itse taisin käydä ekan kerran baarissakin joskus 15 tai 16. 

Eli sulle kelpaa kaikki joka 65-vuotias naislääkäri?

Vierailija
6/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juuh. 

Tässä oli hyvin kiteytetty, mistä on kyse.

Vierailija
7/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juuh. 

Olet oksettava.

Vierailija
8/8 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs uutinen tämä muka on? Vuonna 2020 valmistunut dokkari "Athlete A" käsittelee aiheen perinpohjaisesti, voi katsoa esim. Netflixissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi