Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset leikkii vielä barbeilla?

Maikkis-69
16.09.2021 |

Minkä ikäiselle voi vielä ostaa Barbin lahjaksi? Itselläni ei ole tytärtä (ja poika ei välittänyt Barbeista, tosin en kyllä koskaan kysynyt, olisiko halunnut niillä leikkiä). Aikoinani itse leikin nukeilla ja Barbeilla vielä 5- luokalla, mutta ajat ovat tainneet muuttua : D. Nykytytöt somettaa jo tuossa iässä, eikö. No mutta siis minkä ikäiset leikkii Barbeilla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin 12-vuotiaana vielä..

N86

Vierailija
2/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiikö nykylapset enää leikki-iän jälkeen yhtään millään?

N86

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut leikkiä pidempään (olin 12-vuotias), mutta joku mummo kommentoi "vieläkö tuo tyttö leikkii nukeilla?!" joten lopetin häpeissäni. Vaihdoin sitten Sims:n pelaamiseen jne, eräänlainen virtuaalinen nukkekoti peliin. Hah hah, pelaan vieläkin. Omia lapsia ei ole, voi vapaasti vedellä omia johtopäätöksiä, mutta nautin elämästäni ilman muiden passaamista!

Vierailija
4/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär neljännellä, täyttää pian 10v. Hän toivoo synttärilahjaksi barbia. Leikkii lähes joka päivä niillä pikkusisaruksensa kanssa.

Vierailija
5/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin yleisluontoisesti, että alle 10v. Yksittäisiä poikkeuksia suuntaan ja toiseen totta kai on. Helpoimmalla pääset, kun kysyt tytön vanhemmilta, mitä tyttö toivoo ja millaisista asioista pitää. 

Vierailija
6/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 vuotiaana lapsen lapseni kanssa.64 vuotiaana entisen naapurini laseten kanssa.1 parpi tossa on viellä,tällä hetkellä ei leiki ikäisiä elämässäni ole ja ei kivaa yksin leikkiä.

Vierailija
7/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen ja barbeilla leikkiminen eivät ole toisensa poissulkevia asioita. Oma tyttöni on 11v ja tekee tiktokiin videoita, joissa barbit esiintyvät. En tosin ole varma lasketaanko tiktok someksi :D

Vierailija
8/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäristä kumpikaan ei leikkinyt barbeilla eikä pojatkaan.

Vierailija
9/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somettaminen ja barbeilla leikkiminen eivät ole toisensa poissulkevia asioita. Oma tyttöni on 11v ja tekee tiktokiin videoita, joissa barbit esiintyvät. En tosin ole varma lasketaanko tiktok someksi :D

Some on laaja käsite ja se kattaa kaikki sivustot ja apit, joilla voi tuottaa sisältöä, esim. Youtube, Instagram ja blogit. Tiktokin käyttö on myös somettamista.

Itse kysymykseen: minä leikin barbeilla vielä 13-vuotiaanakin. Se on hyvin yksilöllistä milloin nuket ja muut lelut ei enää kiinnosta.

Vierailija
10/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö leikki barbeilla noin 9-vuotiaaksi.

Vierailija
11/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksilöllistä. Lasten leikkiminen on viime vuosina vähentynyt ja se ei ole hyvä asia. Kannattaa ainakin kannustaa leikkiin.

Vierailija
12/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai ihan siitä tytöstäkin kiinnostaako barbit. Minua ei koskaan kiinnostanut barbit ja nuket lapsena vaan leikin mieluummin eläinfiguureilla(sylvanian, schleich jne) ja sama oli melkein jokaisen ystäväni kanssa myös. Taisi vain yksi kaveri olla jota barbit kiinnosti.

Kannattaa kysyä lahjan saajan vanhemmilta että leikkiikö barbeilla.

Vierailija
13/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva löytää se oma barbi minkä kanssa leikkiä.. ;)

Vierailija
14/14 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva löytää se oma barbi minkä kanssa leikkiä.. ;)

Antishopissa tai vastaavassa on aikuisten barbeja myytävänä. Sinne vaan ostoksille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan