Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luulin että mies ei enempää voi satuttaa, mutta

Vierailija
30.10.2014 |

nyt sattui niin paljon että oon itkenyt koko illan. mies on siis kaikki mahdolliset haukkumasanat jo käyttänyt loppuun niin että en ole edes niistä jaksanut välittää. nyt sitten sanoi että mä en oo niinkuin muut naiset, että en osaa edes synnyttää oikein. esikoinen jouduttiin avustamaan imukupilla, synnytys kesti sen 14h mikä nyt ei kai mitään tavatonta ole. miehen mielestä kuitenkin vika oli minussa, että en vain osannut synnyttää oikein. jostain syystä tää satutti mua niin paljon :( ja älkää nyt ruvetko että miksi olen tuollaisen miehen kanssa, eroa koitan tehdä tässä parhaani mukaan. ..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen vedettiin myös imukupilla. Mä sain 3. asteen repeämät. Seuraava tuli hätäsektiolla. Mulle ei ole ikinä tullut mieleenkään, että olisin jotenkin huonompi noiden takia.
Toivottavasti pääset mahdollisimman pian eroon kusipäästä!

Vierailija
2/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän siinä on kun kaikki haukkumasanat on käytetty, pitää jostain vielä keksiä lisää. Olisiko siinä jo hiukan aiempien haukkumasanojen kohdalla ollut jo aika jättää omaan arvoonsa koko paska ja miettiä että tähän en elämääni hukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille paskanaamalle, ettei sekään mitään lapsia oo osannut tehdä, että naapurin pasi hoiti homman kotiin. Ja ettei sen mutsi oo osannu sitäkään vähää kasvattaa poikaansa.

Vierailija
4/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh oot varmasti jonkun terapian tarpeessa tollasen jälkeen.

Tee niin että eroat mahd pian ja katkaiset välit (poialukien lastenhoitojärjestelyt vaikka tekstarein tjn) ja sitten alat lukemaan jotain narsistien uhrien avustus juttuja. Ei toi mies ihan terve ole vaikkei puhdas narsisti oiskaan. Vika Ei oo sussa.

Vierailija
5/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tuesta. vaikka tiedänkin sen että miehessä on vika kun tuollaisia sanoo mutta jotenkin se vaan osui johonkin arkaan paikkaan. synnytykset oli kuitenkin yks elämäni isoimpia asioita niin koskaan en tuu kuulemaan vaikka kiitosta siitä että saatoin kunnialla maailmaan kaksi ihanaa lasta. :( tai mitään muitakaan kauniita sanoja...ap

Vierailija
6/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
7/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kusipäiden kanssa ihmiset päättää viettää tämän yhden ja ainokaisen elämänsä. Et herätä minussa mitään sympatiaa kun annat itseäsi kohdella noin. Minä lähtisini tuollaisesta suhteesta enkä jäisi märisemään. Onko muka yksinkään olo pahempaa kuin kuunnella kuin toinen etsii kaikki mahdolliset loukkaavat sanat?

Vierailija
8/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tämä oli hyvä

Vierailija
9/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!