Painon nousu koronarokotteen jälkeen
Onko muilla noussut paino koronarokotteen jälkeen? Ei nyt paljosta ole kyse, mutta pari kiloa on tullut lisää ja se on todella epätavallista minulle, paino ei ole juurikaan heitellyt aiemmin, enkä ole mielestäni liikkunut/syönyt eritavalla.
Kommentit (24)
Niin, et ole mielestäsi syönyt mutta luulenpa että olet.
Minulla hiukset vaihtoi väriä valkoiseksi. Omg, onko tämä vaarallista??
No, kesälomalla paino 53 kg, silloin sain toisen rokotteen jonka jälkeen loma loppui ja palasin töihin. Teen fyysisesti raskasta työtä enkä paljoo ehdi työpäivän aikana syömään, joten en kyllä oikeasti keksi enää muuta syytä nopealle painon nousulle
Onhan toisilla mennyt kuukautiskiertokin sekaisin ja ihan valtavat menkat tullu
No ei todellakaan johdu rokotteesta. Olet huomaamattasi syönyt, liikkunut ja nukkunut eri tavalla. Stressikin vaikuttaa. Parin kilon painonvaihtelu on normaalia. Suoliston toimintakin vaikuttaa eli sinulla on joskus enemmän pökäleitä odottelemassa ulostuloa. Hormonitoiminta vaikuttaa jne.
Koronarokote on tekosyy raskaudelle, ahmimiselle, ja mitä kaikkea täällä on kerrottukaan. Menkat häviää, paino nousee, tai menkat muuttuu runsaammiksi ja paino laskee.
Kaikki johtuu rokotteesta. Amen.
No toivoisin nyt vaan asiallisia vastauksia, että onko täällä ketään joka olis huomannut painonsa nousseen rokotteen jälkeen?
Minä en ole painanut 55 kiloa moneen vuoteen, viimeksi raskauden jälkeen, ja senkin tutos jo koulussa.
Mullakin paino noussut sen jälkeen, mutta toisaalta mun energiatasot romahti ja jotenkin masennuin, eli selittyy sillä.
Energiatasojen romahtaminen siis tapahtui molempien rokotteiden jälkeen.
joo täälläkin painoa tullut 20 kiloa ja menkat roiskuu. teen myös fyysisesti raskasta työtä. t: tyttö joka sidemainoksessa avaa kioskia.
Koronarokote aiheuttaa liikkumisen vähentymistä? Jäykkäniskaisuutta.
Ikä tekee tepposensa kaikille jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote on tekosyy raskaudelle, ahmimiselle, ja mitä kaikkea täällä on kerrottukaan. Menkat häviää, paino nousee, tai menkat muuttuu runsaammiksi ja paino laskee.
Kaikki johtuu rokotteesta. Amen.
Olen kuullut että korona rokote voi aiheuttaa kaikenlaisia ikäviä vaivoja siksi en ota rokotetta. Annan rokotteeni sellaiselle joka sen huolii.
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ikä tekee tepposensa kaikille jossain vaiheessa.
Olen nuori. Rokotteen jälkeen energiataso romahti ja masennuin, vaikka oli kevät ja olen aina keväisin täynnä virtaa.
Trollollolloo, kun sain piikin, paino lisääntyi, menkat lisääntyi, vain energia väheni. Onneksi Kreml maksaa hyvin, niin voin käydä aina naapurimaassa piristymässä.
Vierailija kirjoitti:
Trollollolloo, kun sain piikin, paino lisääntyi, menkat lisääntyi, vain energia väheni. Onneksi Kreml maksaa hyvin, niin voin käydä aina naapurimaassa piristymässä.
Ei minulle ole tullut mitään kuukautismuutoksia.
Energiataso ja paino vain muuttunut.
Vain typerykset voi kuvitella, että olisi olemassa lääkkeitä ja rokotteita ilman sivuvaikutuksia.
Ja ei, se, ettei sinulle ole tullut niitä, ei ole todiste siitä ettei sivuvaikutuksia olisi….
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan johdu rokotteesta. Olet huomaamattasi syönyt, liikkunut ja nukkunut eri tavalla. Stressikin vaikuttaa. Parin kilon painonvaihtelu on normaalia. Suoliston toimintakin vaikuttaa eli sinulla on joskus enemmän pökäleitä odottelemassa ulostuloa. Hormonitoiminta vaikuttaa jne.
Miten voit sanoa tuollaisella varmuudella, että "ei todellakaan johdu rokotteesta"? Rokotteen, kuten ei koronankaan, kaikkia vaikutuksia todellakaan tunneta vielä. Tässä kohtaa kun antaa noin satavarmoja lausuntoja, niin antaa itsestään vain hölmön kuvan. Mustavalkoisen. On jo näyttöä, että rokote voi vaikuttaa jollakin tavalla hormonitoimintaan (kuukautishäiriöt), joten sitä mahdollisuutta ei voi kieltää, etteikö se voisi vaikuttaa painoonkin.
Ja ps. en ole rokotevastainen, mutta suhtaudun siihen terveellä kriittisyydellä ja "ajan kanssa näemme paremmin"-asenteella
Voi jestas.. Mitä seuraavaksi? Sormet haisee tupakalle?
Älä jaksa.