Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin tänään apteekissa vanhuksen lääkkeet.Koko kassajono alkoi taputtamaan, apteekkari tuli kiittelemään kyyneleet silmissä

Vierailija
15.09.2021 |

Nousin vielä tuolille taputtamaan.Oli todella tunnerikas iltapäivä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mutta itkevä apteekkari antoi vanhukselle vahingossa lääkkeen, jolle vanhus oli kovasti allerginen. Vanhus meni kotiinsa, otti lääkkeen ja kuoli tunnin päästä. Ei pidä häiritä myrkkyjen kanssa toimivien ihmisten työtä.

Vierailija
2/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossamme jälleen yksi seuraa kaipaava yksinäinen ja koko päivän pyjama päällä riehuva otsikonlaatija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpkin kertoi ohjelmassaan että hän kerran sai apua köyhältä duunarilta jenkeissä ja laittoi sen tilille myöhemmin ison summan rahaa. Kaikki taputtivat kyyneleet silmissä ja halusivat kätellä Trumpia.

Vierailija
4/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mielikuvituksesi lentää.

Vierailija
5/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono, keksi parempia.

Vierailija
6/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpkin kertoi ohjelmassaan että hän kerran sai apua köyhältä duunarilta jenkeissä ja laittoi sen tilille myöhemmin ison summan rahaa. Kaikki taputtivat kyyneleet silmissä ja halusivat kätellä Trumpia.

Tuota nyt ei usko erkkikään. Trump on tunnettu siitä, että hän ei maksa työntekijöille. Jätti maksamatta esim. häätarjoilut catering-firmalle, ja vetosi siihen että ne saivat siitä näkyvyyttä. 

Vierailija
7/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olin tänään ylittämässä katua. Yksi auto pysähtyi, ja kuski viittoi minua ylittämään. Minäpä peruutin takaisin jalkakäytävälle, ja viitoin häntä jatkamaan ajamista.

Kun olimme 5 minuuttia viittoneet toisillemme, kaikki jonossa odottavat autoilijat nousivat ulos ja taputtivat minulle vesi silmistä valuen. Niin kauniisti minä tein. Nih.

Vierailija
8/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olin tänään ylittämässä katua. Yksi auto pysähtyi, ja kuski viittoi minua ylittämään. Minäpä peruutin takaisin jalkakäytävälle, ja viitoin häntä jatkamaan ajamista.

Kun olimme 5 minuuttia viittoneet toisillemme, kaikki jonossa odottavat autoilijat nousivat ulos ja taputtivat minulle vesi silmistä valuen. Niin kauniisti minä tein. Nih.

Tämä oli hyvä🤣.

Minäkin nostan sinulle vielä olematonta hattuani sekä tirautan kyyneleen silmäkulmastani.

Laittaako joku paremmaksi, tuleeko ns. "nokituksia" ?

Vierailija
9/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin, tuli suorana televisiosta!

Vierailija
10/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mielikuvituksesi lentää.

Vierailija
11/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jollain on vielä sydäntä.

Vierailija
12/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputit siis itsellesi ?

Et olekaan siis täysin pyyteetön, tuosta on vielä matkaa pyhimykseksi😇.

Vierailija
13/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun vsihteeksi ostaa omat lääkkeesi ja ottaa ne?

Vierailija
14/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin maksaa edelläni olleen teinitytön ostokset ja sain koko kaupan vihat niskaani.

-silverfox-

Vierailija
15/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se🐈hännän nostaa jollei...?

Vierailija
16/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taputit siis itsellesi ?

Et olekaan siis täysin pyyteetön, tuosta on vielä matkaa pyhimykseksi😇.

Päinvastoin! Pyhimys ei suinkaan ota taputuksia vastaan vaan taputtaa itsekin yhdessä muiden kanssa. Niin teki esim. Isä Aurinkoinen kun taas Führer tyytyväisenä otti vastaan muiden taputuksia.

Vierailija
17/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, sen vanhuksen maksukatto oli jo aikoja sitten täynnä. Mutta pääsit rahoistasi eroon.

Vierailija
18/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, palautit uskoni Vauva-palstan huumoriosastoon! En ole pitkään aikaan nauranut täällä vedet silmissä, nyt katkesi onneksi sekin tosikkomainen putki.

Nousen ylös tuolistani ja aplodeeraan!

Vierailija
19/19 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas se🐈hännän nostaa jollei...?

Ap nosti häntää kissan puolesta, ja kaikki eläinlääkärin vastaanotolla alkoivat taputtaa ja kyynelehtiä liikuttuneina. Kuuluipa pari itkunsekaista "bravo!" -huutoakin.