Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaa verkostomarkkinointiin hurahtanut tuttava

Vierailija
28.10.2014 |

En ymmärrä, mitä ihmisten päässä liikkuu kun kuvittelevat että hyvä tapa tienata rahaa on kaupata kalliita ja tarpeettomia tuotteita kaikille tuttaville. Nytkin yksi joka ei ollut muuten ottanut yhteyttä yli vuoteen, alkoi pommittaa viesteillä myymiensä tuotteiden ihanuudesta. Ja kun vastaavia saan kaupasta halvemmalla jos haluan, enkä edes halua koska ei ole tarvetta. Voisin ymmärtää sen, että tuttavat mainitsisivat jotain kerran tyylii "ai muuten, olen alkanut myydä tällaisia, jos kiinnostaa niin ota vaan yhteyttä" eivätkä sen jälkeen tyrkyttäisi. Vaan kun ei riitä tuo, sitä pitää tyrkyttää niitä tuotteita monta kertaa, tietysti koska eihän ne mene kaupaksi. Kohta ei sitten ole niitä tuttavia eikä ystäviä kun kyllästyvät tuohon tuputukseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalife?

Vierailija
2/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe vera?

Vierailija
4/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystuotteet?

Vierailija
5/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha tuttu otti kuuden vuoden jälkeen yhteyttä, halusi kahvitella yms. Aluksi olin ihan että jees kiva nähdä. No, heti alkoi vain kysellä josko haluaisin pitää jotkut partylite kutsut, jonne tulisi tuotteita esittelemään. Sanoin ettei minulla ole oikein kavereita ketkä tulisi. Silti vaan jankkasi, laittoi joka päivä tekstaria, lopuksi kirjoitto: "Jos varaan sulle päivän xx.xx nin käyhän se, saat varmaan porukkaa kasaan." No en saa. Ei minulla ole kavereita.

Vierailija
6/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partylite?

Vierailija
7/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa kyseinen tapaus tyrkyttää Zinzinon tuotteita, ja jo pikaisen googletuksen jälkeen selvisi että jo muutenkin ärsyttävän kauppatavan lisäksi yritystä epäillään laittomasta pyramidipelistä. Piti jo kylmästi torpata kaikki tuttavan lähestymisyritykset ja poistaa kavereista facebookissakin, kun ei useamman sanomisen jälkeen uskonut etten tule ostamaan mitään.

AP

Vierailija
8/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:12"]

Yksi vanha tuttu otti kuuden vuoden jälkeen yhteyttä, halusi kahvitella yms. Aluksi olin ihan että jees kiva nähdä. No, heti alkoi vain kysellä josko haluaisin pitää jotkut partylite kutsut, jonne tulisi tuotteita esittelemään. Sanoin ettei minulla ole oikein kavereita ketkä tulisi. Silti vaan jankkasi, laittoi joka päivä tekstaria, lopuksi kirjoitto: "Jos varaan sulle päivän xx.xx nin käyhän se, saat varmaan porukkaa kasaan." No en saa. Ei minulla ole kavereita.

[/quote]

Mulle tuli kans yhdeltä "kaverilta" tällainen yhteydenotto. Ei oltu nähty ainakaan ehkä vuoteen, pyys kahvittelemaan ja selitti kyllä etukäteen jostain tyyliin työtarjouksesta. Ajattelin, et mikäs siinä, kiva vaihtaa kuulumisia, sen enemmin ajattelematta. Paikan päällä yritti sit saada mut mukaan johonkin kahvikoneen kaupitteluun. Oli jotenkin todella noloa kaikkien puolesta istua pöydän ääressä "kaverini" ja tämän työkaverin kanssa, en todellakaan ollut kiinnostunut tuollaisesta - sanoisinko huijauksesta. Laittoi mulle myöhemmin viestiä, että koska haluan aloittaa. En koskaan vastannut mitään emmekä oo tämän jälkeen nähneet.

Vierailija
9/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, kyseessä oli muuten juurikin tuo Zinzino.... -_-

T. 9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi