Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti. Kostoksi jätin salaa ehkäisyn pois ja olen nyt

Vierailija
28.10.2014 |

raskaana.

Mielestäni ihan reilua.

Mies on kuitenkin hyvä isä, osallistuva, rakastaa lastaan, kantaa hänestä vastuuta ja on lisäksi korkeasti koulutettu ja varakas ja hyvännäköinenkin (=kivat geenit pettämistaipumusta lukuun ottamatta). Kuulemma katuu pettämisiään (petti kolmen eri naisen kanssa, seksiä ym.). Pettämiset tapahtui kaikki meidän esikoisen jo synnyttyä. Mies ei suostunut toiseen lapseen vaan yksi ainut olisi hänelle riittänyt, joten mielestäni oli tässä tilanteessa ihan ok salaa jättää ehkäisy pois. Kerroin jo miehelle, että tahallani jätin ehkäisyn pois. Nyt ollaan mielestäni tasoissa.

Jos vaikka ero tulisi, niin ei mielestäni ole paljoa eroa olla kahden lapsen yh (sama isä) kuin yhden. En halua lapsia monelle miehelle ja toisen lapsen halusin joka tapauksessa.

Käydään nyt parisuhdeterapiassa, ehkä se suhdekin tästä vielä.

Eihän tämä kaunista ole, mutta ei elämä aina ole. :I

t. onnellisesti raskaana rv 12+2, esikoinen 2-vuotias ja ikionnellinen äitiydestä parisuhdeongelmista huolimatta

P.s. Ollaan noin 35-vuotiaita, joten ei mitään teinisekoilua tämä...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei muka teinisekoilua? Olen henkiseltä iältäsi vielä 14-15 vuotiaan tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämmönen provo

Vierailija
4/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin provo jo ollut. Ei jatkoon.

Vierailija
5/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta. Toivottavasti ei ole totta. Jos on niin en ihmettele miksi miehesi pettää.

Vierailija
6/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, reilu peli.

Vierailija
7/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä provo ole. En ehkä itsekään olisi moista uskonut vielä muutama vuosi sitten, mutta todellakin on totta. Eikä kukaan päällepäin tällaista meistä uskoisi. Ollaan tyylikkäitä ja normaalin oloisia.

ap

Vierailija
8/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:21"]

Ihan ok, reilu peli.

[/quote]

Niin minustakin.

Se miksi mies pettää on monien asioiden summa. Yksi on, ettei oikein kestä lapsiperhearkea ja että minä en ole antanut hänelle tarpeeksi huomiota ja hellyyttä. Valitettavasti ei kertonut ajatuksistaan minulle, jolloin olisin voinut asialle jotain tehdä, vaan meni korjaamaan tilannetta pettämällä.

ap

Vierailija
9/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva on lapsen syntyä koston välineenä vanhempiensa väliseen sotaan...

Vierailija
10/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän. Minunkin miehen pettäminen selvisi, odotin tosin silloin jo kolmatta lasta. Mutta minua ei tilanteessa järkyttänyt se että tulossa vielä yksi lapsi tälle, samahan se, kun jo kahden muunkin isä on. Ja kun tiesin vielä haluavani kolmannen lapsen....parempi että ne samalle isälle on, kävi meidän väleille sitten mitä hyvänsä. Kun ihan hyvä isä hän on ollut aiemmillekin.
Ja kun ikääkin alkoi olla jo senverran että jos olisin siinä vaiheessa jättänyt sen lapsen saamatta (olisin toki voinut teoriassa abortin tehdä) niin olisi varmaan jäänyt ikuisesti.

Vierailija
11/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat välttämättä tehdä lisää lapsia miehelle, joka uittaa säännöllisesti heppiään vieraissa naisissa, niin mikäs siinä. Omapahan on itsekunnioituksenpuutteesi. Sääli vain lasta, joka tulee syntymään huonoon suhteeseen, sillä kummankaan teidän toiminnalla ei ole mitään tekemistä rakkauden, arvostuksen ja rehellisyyden kanssa.

Vierailija
12/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:22"]

Ja kahden vuoden päästä ajat bussin alle?

[/quote]

En todellakaan aja. Itselläni on pää kyllä ihan kunnossa, aivan laskelmoiden tyynesti tämän tein. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. Mies valitsi tämän linjan, siis että otetaan salaa omia etuisuuksia vaikka ne toista loukkaisivat ja itse vain tasoitin tilanteen. Tässä tilanteessa tämä oli moraalisesti minun mielestäni täysin oikein. Nuorempana en olisi varmaan moiseen pystynyt, mutta elämä on opettanut. :)

Tuli mitä tuli, niin lapsistani pidän huolen aina.

ap

Vierailija
13/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:21"]

Ihan ok, reilu peli.

[/quote]

Niin minustakin.

Se miksi mies pettää on monien asioiden summa. Yksi on, ettei oikein kestä lapsiperhearkea ja että minä en ole antanut hänelle tarpeeksi huomiota ja hellyyttä. Valitettavasti ei kertonut ajatuksistaan minulle, jolloin olisin voinut asialle jotain tehdä, vaan meni korjaamaan tilannetta pettämällä.

ap
[/quote]

Mies ei kestä lapsiperhearkea ja ratkaisusi on tehdä salaa lisää lapsia? Ok.

Vierailija
14/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:28"]

No jos haluat välttämättä tehdä lisää lapsia miehelle, joka uittaa säännöllisesti heppiään vieraissa naisissa, niin mikäs siinä. Omapahan on itsekunnioituksenpuutteesi. Sääli vain lasta, joka tulee syntymään huonoon suhteeseen, sillä kummankaan teidän toiminnalla ei ole mitään tekemistä rakkauden, arvostuksen ja rehellisyyden kanssa.

[/quote]

Joka tapauksessa olisi jo yksi lapsi tässä tilanteessa ollut. Lapsille parempi, että heillä on toisensa.

Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, niin en tietysti lapsia tuon miehen kanssa olisi tehnyt, mutta tässä sitä nyt ollaan.

Eipä tämä sen pahempi kuin vaikka keinohedelmöityksellä tuntemattoman miehen siittiöillä aikaan saatu, lastenkaan kannalta.

ap

Vierailija
15/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Nyt on mentävä, halusin jakaa teidän kanssanne tämän, naiset.

ap

Vierailija
16/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:28"]

Tavallaan ymmärrän. Minunkin miehen pettäminen selvisi, odotin tosin silloin jo kolmatta lasta. Mutta minua ei tilanteessa järkyttänyt se että tulossa vielä yksi lapsi tälle, samahan se, kun jo kahden muunkin isä on. Ja kun tiesin vielä haluavani kolmannen lapsen....parempi että ne samalle isälle on, kävi meidän väleille sitten mitä hyvänsä. Kun ihan hyvä isä hän on ollut aiemmillekin. Ja kun ikääkin alkoi olla jo senverran että jos olisin siinä vaiheessa jättänyt sen lapsen saamatta (olisin toki voinut teoriassa abortin tehdä) niin olisi varmaan jäänyt ikuisesti.

[/quote]

Niinpä, sama tilanne melkein kuin minulla, tsempit!

ap

Vierailija
17/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit TÄYSIN OIKEIN ! Onnea sinulle rohkeudesta!

35 vuotiaana ei voi mietiskellä ja jäädä rypemään surussa. 

Vierailija
18/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh vai hyvät geenit. Toinen vanhempi pettää useamman kanssa ja toinen hankkiutuu salaa raskaaksi, ansaitsette kyllä toisenne.

Vierailija
19/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:28"]

[/quote]

Joka tapauksessa olisi jo yksi lapsi tässä tilanteessa ollut. Lapsille parempi, että heillä on toisensa.

Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, niin en tietysti lapsia tuon miehen kanssa olisi tehnyt, mutta tässä sitä nyt ollaan.

Eipä tämä sen pahempi kuin vaikka keinohedelmöityksellä tuntemattoman miehen siittiöillä aikaan saatu, lastenkaan kannalta.

ap
[/quote]

Lapsen ei kyllä ole hyvä syntyä ei-toivottuna isänsä puolelta suhteeseen, jossa on molemminpuolista epärehellisyyttä ja kunnioituksen puutetta. Yksi lapsi olisi huonossa tilanteessa toki ollut, mutta ei se ole mikään syy vääntää toista kaupan päälle sen olemassa olevan tueksi. Tsiisus.

Vierailija
20/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit ihan oikein. Tosin av-mammat täällä vaahtoamassa ihan muuta. Keskittykääs te mussukat vaan harrastamaan prinsessaelämää pikkuluukuisanne missä mies pettää teitä salaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän