Hesari oli huolissaan, kun yksi vihreistä onkin hieman konservatiivi
Tuo oli sanonut poliitikkojen kyselyssä, että on hieman sitä mieltä, että perinteiset arvot ovat hyvä lähtökohta poliittiselle päätöksenteolle. Näinhän ei tietenkään voi olla, varsinkin kun kukaan ei määritellyt Hesarin postmodernissa kyselyssä mitä nuo perinteiset arvot tarkoittavat, mutta pahoja niiden täytyy olla.
Kommentit (8)
Näin se on. Miehet ovat huonoja vihreitä koska he saattavat olla konservatiivisia toisin kuin naiset jotka ovat aina edistyksellisiä.
Atte oli vaalikoneessa oikealla, mutta on liioiteltua sanoa että olisi oikean laidan edustaja.
Perinteiset arvothan ovat ihan ok. Mutta vain niin kauan kuin henkilö haluaa itse elää niiden mukaan mutta ei ole pakottamassa kaikkia muitakin niihin. Minä ainakin koen monet perinteiset arvot itselleni tärkeiksi mutta en missään nimessä haluaisi elää maassa jossa niiden noudattaminen olisi kaikille muillekin pakollista.
Nelikenttään voisi konservatiivi kohtaan kirjoittaa pahikset, ja liberaaliin hyvikset.
Tulkintasi on väärä. Hesari ei ollut huolissaan tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiset arvothan ovat ihan ok. Mutta vain niin kauan kuin henkilö haluaa itse elää niiden mukaan mutta ei ole pakottamassa kaikkia muitakin niihin. Minä ainakin koen monet perinteiset arvot itselleni tärkeiksi mutta en missään nimessä haluaisi elää maassa jossa niiden noudattaminen olisi kaikille muillekin pakollista.
Haluatko elää maassa, jossa liberaalien arvojen noudattaminen on pakollista?
Vierailija kirjoitti:
Tulkintasi on väärä. Hesari ei ollut huolissaan tuosta.
Edes rivien välissä???, taisi kuitenkin olla, koska Iiriksestä ei mainittu mitään.
Tuo Hesarin juttuhan vain kertoi mihin kysymyksiin perustuivat ehdokkaiden erilaiset sijainnit arvokartalla.
Mutta siitä olen samaa mieltä että kyselyissä ei pitäisi olla kohtia joiden tarkkaa sisältöä ei kukaan tiedä tai määrittele tarkasti. Silloin jokainen antaa niille ihan oman sisällön.