Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva nainen, ihastutko?

Vierailija
27.10.2014 |

Niin tuossapa se kysymys onkin, eli ihastutko koskaan toisiin miehiin? Itsellä käy joskus niin, että nään unta jostain tutusta, tai esim. julkkiksesta ja ihastun häneen joksikin aikaa. Välillä fantasioin seksistä heidän kanssaan. Käykö muille näin?

Olen onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta, en tiedä mistä tuollaisia unia tulee...välilllä tuntuu pahalta miestä kohtaan, mutta ei kai tuo mielikuvitusjuttu pahaakaan tee :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no no

Vierailija
2/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies pihtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus.. Mutta menee ohi jos ei tee mitään

Vierailija
4/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu, olen niin rakastunut omaan mussukkaani!

Vierailija
5/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki.

Vierailija
6/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihastun. Maailma on täynnä ihania ihmisiä.

Vierailija
7/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 25v yhdessä joten kyllä sitä välillä tapahtuu. Nyt hiljattain tuli totalinen ylläri; minä joka olen aina vannonut olevani 110% hetero, olen ihastunut tuttuun naiseen. WTFja :/ Joo, en todellakaan aio tehdä asialle mitään. Mutta ihan hemmetin outoa tämä on.

Vierailija
8/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pettänyt en ole, mutta ihastunut todellakin.

Vierailija
9/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki joskus ihastuta :D Niille ei vain tehdä mitään jos parisuhteessa. Simppeliä.

Vierailija
10/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin, jätin mieheni ko ihastuksen vuoksi. Meillä oli miehen kanssa kaksi lasta. Nyt asun lasteni, ko ihastuksen eli nykyisen aviomieheni sekä yhteisen lapsemme kanssa. Onnellisesti ollaan oltu yhdessä jo vuosia. Exällä kans uusi vaimo muttei lapsia. Lapset näkee isäänsä joka toinen vklp ja hyvin mennyt kaikki. :)

Vierailija
11/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välissä. Minulle on kuitenkin aina ollut täysin selvää, että nämä ihastumiset ovat vain ohimenevää haaveilua, enkä missään tapauksessa halua luopua miehestäni. Ihastumiset ovat aina menneet ohi viimeistään muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
12/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebulis. Petinkin miestäni aika rankalla kädellä vuosien ajan. Joskus tulee vieläkin lipsahdettua muttei niin usein. Mieheni ei tiedä mitään enkö aijo kertoa. Joistain asioista on vain parempi vaijeta =D

Vierailija
13/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pitkään naimisissa ja kaksi kertaa ihastunut avioliiton aikana. Toiseen vähän ja toiseen vähän enemmän. Mitään ei näiden kanssa ole tapahtunut, koska en ole antanut sellaiselle mahdollisuutta. Vaikka toisesta ajattelen vieläkin, että hänet olisi oikeasti tarkoitettu mulle. Ei ehkä ihan normaalia, jos kovin usein ihastuu varattuna? Toisaalta, jos ihastuu, niin sitten pitää vaan yrittää niitä ajatuksiaan hallita. Ja ehkä yrittää panostaa omaan parisuhteeseen.

Vierailija
14/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina mee ohi vuoden oottelemallakaan... Onneksi, sillä löysin elämäni rakkauden!

Vierailija
15/15 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin aivan lakkaamatta viela pari vuotta sitten. Minusta se oli se elaman pieni suola ja flirttailinkin hapeamattomasti. Vasta taman aloituksen luettuani tajusin, etta en ole ihastunut pitkaan aikaan. Taitaa olla siksi etta 50 on mittarissa parin vuoden paasta. Voi harmi? Oli niin ihana ihastua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä