Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 90-vuotias olla takaamassa asuntolainaa?

Vierailija
26.10.2014 |

Mummuni olisi halukas takamaan ensiasuntoni lainaa, mutta hän täyttää pian 90-vuotta niin kelpaako pankille? Hänellä on kyllä oma kerrostalo-osake ja vähän säästöjäkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankilta

Vierailija
2/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilötakauksia ei juurikaan käytetä. Itse täytyy olla luottokelpoinen sekä löytyä vakuudet omasta takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ilkeäisi ottaa vastaan liki 90-vuotiaan tarjousta saatikka pyytää häntä takaamaan, olkoon miten pirteä ja vireä tahansa. Etsi nuorempia takaajia, jollei vakuutesi ilman heitä riitä.

Vierailija
4/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:26"]

En kyllä ilkeäisi ottaa vastaan liki 90-vuotiaan tarjousta saatikka pyytää häntä takaamaan, olkoon miten pirteä ja vireä tahansa. Etsi nuorempia takaajia, jollei vakuutesi ilman heitä riitä.

[/quote]

tuohan olisi paras mahdollinen takaaja sillä jos taattava sössii niin takaaja on jo todennäköisesti kuollut

Vierailija
5/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis kelpaavan nuorikin voi jäädä vaikka auton alle jos tämä oli elinaika kysymys

Vierailija
6/6 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Hän oikeasti haluaa taata lainani, (muuttaisin alle kilometrin päähän hänen kodista jos saan lainan). Itse olen eri mieltä ja pelkään saavani sukuni vihat päälle kun luulevat että käytän hyväksi, mutta kukaan muu sukulainen/tuttu ei ole vapaaehtoisesti halukas takaajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi