Bakteerikammoinen täällä kyselee..
Täällä yksi paha tauti- ja bakteerikammoinen. Tulin pihalta ja saappaiden kiskomisen jälkeen laitoin pari sormea suuhuni (tunnustelin kipeitä aftoja). Eli työnsin kengänpohjia näpränneet sormet suuhun ajattelematta.
Tämän jälkeen iski aivan uskomaton paniikki kaikista mahdollisista taudeista.
Kertokaa rakkaat sisaret huolestuinko turhaan.
Kommentit (8)
Tunnistatko itselläsi pakko-oireita? Täällä eräs pakko-oireinen, tällä hetkellä tauti hallinnassa, mutta tunnistan ahdistuksesi.
Mistä tarkalleen ottaen huolestuit? Jos kengästä sormen kautta suuhun joutui vaika koiranpaskaa niin saattaahan siitä pientä vatsanväännettä tulla. Ei tuossa muuta riskiä ole.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:54"]Mistä tarkalleen ottaen huolestuit? Jos kengästä sormen kautta suuhun joutui vaika koiranpaskaa niin saattaahan siitä pientä vatsanväännettä tulla. Ei tuossa muuta riskiä ole.
[/quote]
Kuulostaa nololta,mutta mieleen tuli kaikki mahdolliset hepatiitista alkaen.
Hoida se suuvärkkisi kuntoon niin ei tarvitse työnnellä sinne sormia. Hyi!
Yksi tauti sulla ainakin on jo: luulotauti.
Turhaan murehdit! Jos nyt jotain vatsanväänteitä saat, niin ne johtuu vaan siitä että stressaat.
Minulla on kolme lasta, joista jokainen on ensimmäiset kolme ikävuottaan joka ikinen päivä saanut suuhunsa pihalta bakteereja. Kertaakaan, korostan kertaakaan, ei ole tapahtunut mitään. Lapsilla oli yhden kerran oksennustauti, ja sitä oli silloin päiväkodissa liikkeellä joten tasan tuli sieltä eikä pihalta.
Olen itse todella bakteerikammoinen, mutta edes mä en menisi tuosta paniikkiin. Pesisin vain käteni ja olisin jatkossa tarkempi. Ole huoleti. :) Syö vaikka maitohappobakteerivalmisteita, niin vatsan "hyvä bakteerikanta" vahvistuu.