Kenen rumana/outona pidetyn julkkiksen kanssa harrastaisit seksiä?
Itse ehkä Jethron, tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen :)
Kommentit (15)
ap pyytää anteeksi kysymyksensä asettelua, eihän kenestäkään saisi sanoa ruma, mutta kai tiedätte mitä tarkoitan :)
Martti Suosalo. En tiedä onko hän ruma kuinka monen mielestä mutta itse en pidä häntä komeana. Silti, hänen karismansa houkuttelee...
Suomen ulkopuolelta, Game of thronesissakin näytellyt kääpiö olis jännä kokea!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:38"]
Sofi Oksasen kanssa tietenkin.
[/quote]
Itsekin olin tulossa postaamaan Sofi Oksasen, joka tuli ensimmäisenä mieleen, koska tällä palstalla hänen ulkonäköään jatkuvasti mollataan mutta pitääpä miettiä joku toinen...
Sigh yhtyeen Mika Kawashimaa pidetään ainakin outona ja epänaisellisena, joskaan ulkonäköön liittyvää kommentointia en tiedä.
Steve Buscemi. En tiedä miksi, se on jollain oudolla tavalla kiehtonut mua aina, ei tosin seksuaalisesti, mutta tuli ensimmäisenä mieleen.
Zach Galifianakiksen kanssa. Ei oo musta kauheen komee, mut jotain oudon vetovoimaista sen paksussa olemuksessa on..
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:41"]
Benedicio Del Toro
[/quote]
Huh. Luulin jo tietäväni tämän komistuksen nimen ihan väärin, mutta kyllä se oli tarkistettuna oikeasti Benicio del Toro. Kuka häntä nyt edes rumana kehtaa pitää?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:41"]
Benedicio Del Toro
[/quote]
Huh. Luulin jo tietäväni tämän komistuksen nimen ihan väärin, mutta kyllä se oli tarkistettuna oikeasti Benicio del Toro. Kuka häntä nyt edes rumana kehtaa pitää?
[/quote]
No minä ainakin. Saatanan rumahan se on.
En nyt tiedä että pidetäänkö yleisesti "rumana", mutta kaveri oli ihan kauhuissaan kun selitin miten kuuma Top Gearin James May on :D hyppäisin sänkyyn heti jos tilaisuus sen soisi!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:20"]
Itse ehkä Jethron, tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen :)
[/quote]Arvasin otsikosta tuon jethron...ja kun äsken tvssä.